Modowe inspiracje ♡

 Hej wszystkim! Dziś chciałabym Wam przedstawić moje ponad czasowe inspiracje.
Są one przede wszystkim klasyczne, proste i ciekawe. Motywy które cechują moje inspiracje były,są i będą królować jeszcze wiele,wiele lat.Tak więc zaczynajmy.

1.Black and White, czyli zestaw wszech czasów.

 
 

2. Pastele hit ostatnich sezonów.


3.Koronka zawsze na topie.



4.Nude, na ostro z pazurem i na słodko.



5.Kwiatowy wzór dodający uroku każdej kobiecie i dziewczynie.




No i to na tyle może i wkrótce  podziele się z Wami moim kolejnymi inspiracjami.
A tym czasem miłego dnia, po południa czy też wieczora;)

Komentarze

  1. elegancja i klasyka bieli i czerni, uwielbiam takie połączenia, aczkolwiek łososiowa długa spódnica również zrobiła na mnie wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre rzeczy zawsze będą na czasie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie - zwłaszcza Black & white ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. black & white :) coś dla mnie
    ostatnio mam bzika na punkcie białych koszul

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pilne! Wiesz gdzie kupię taką sukienke http://4.bp.blogspot.com/-FN6N615R72M/UhtddAz5NkI/AAAAAAAADNw/76WCsNRqAQM/s320/mmmmm.jpg albo w tym stylu. Prosze o odpowiedz ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty