Gloss like gel, czyli lakier Lovely ♡



Ulubieniec sierpnia- lakier Lovely Gloss like Gel


Od producenta:
Olśniewające lakiery o formule imitującej lakier żelowy. Formuła oddaje głębie koloru nadając manicure niezwykłej intensywności.
Kolekcja zawiera największe hity kolorystyczne sezonu - soczyste odcienie lata i wiosny zamknięte w stylowej buteleczce.
Szeroki pędzelek w lakierze pozwala na dokładne pokrycie płytki już po pierwszej aplikacji!

Cena:
ok.6 zł/ 8 ml

Produkt na paznokciach:

 
 
 
 


Zalety lakieru Lovely:
+ dostępność w każdym Rossmannie
+cena
+duża gama kolorystyczna
+lśni niczym żel
+wystarcza jedna grubsza warstwa
+wydajność
+poręczne opakowanie
+szybko schnie
+trwałość ,bez Top Coatu 3/4 dni;)

Wady lakieru Lovely: 
-gruby i krótki pędzelek,


Moja ocena Gloss like Gel:
 ★★★★★
5/5

Cała gama kolorystyczna:

 Podsumowując:
Lakier ten skradł moje serce, bardzo podoba mi sie to że gama kolorystyczna jest tak bogata.Z pewnością nie długo kupie jeszcze jeden lub kilka , oprócz tego koloru 151, podoba mi sie jeszcze 3: 156,90 i 398 wkrótce z pewnościa na jakiś sie skusze.

Komentarze

  1. Ładnie się prezentuje ;-) zastanawiałam się nad tymi lakierami i chyba się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty