Mix Photo of August ♡





W sierpniu nie działo się za dużo w moim życiu, niestety pogoda tak nie dopisywała jak w lipcu i ten miesiąc spędziłam bardziej odpoczywając niż aktywnie.Zdjęć też dużo nie zrobiłam ale jeśli chodzi o posta to musiałam coś wygrzebać.Tak więc zaczynajmy.

1.Tangle Teezer, czyli moja różowa miłość.
 

2.Owocowe szejki,to mój hit wakacji.
 

3.Moje ulubione kwiaty herbaciane róże.


4.Takie widoki tylko na wsi.

 5.Chillautujemy z jabuszkiem.


6.Najlepsza wakacyjna fryzura.Rządzi!
 

7.Pięknie tu jak w raju.
 

8.Podziwiam to co najlepsze.
 

 9.Lazurowe niebo kocham od dzieciństwa.


10.Tniemy i się nie przejmujemy.
 

11.Sierpniowy Shinybox
 

 12.Kwiatki z ogródka


13.Zakochana w migdałkach.
 

14.Sesja z ulubionym fotografem, lub lepiej panią fotograf.


15.Wakacje trzeba godnie zakończyć.
 

16.Arbuzowe szaleństwo.

  
17.Zwiedzanie okolicy na rowerach, zawsze na tak.


18.Trzy metry nad niebem.
 

 19.Model numer jeden,pełny profesjonalista.


20.Model numer dwa, to niedostępny model.


21.Zdecydowanie nude na ustach to mój kolor.


22. Relaks po całym dniu musi być.


23.Samochodowe wycieczki 'z i pod prąd' .


 24.Dwa lata razem,kiedy to zleciało?


 25.Wędrujemy tu i tam.


 26.Wieczorny relaks z Radlerkiem.


 27.New look,nie wolno bać się zmian.


 28.Łapię ostanie promienie słońca.


Pozdrawiam wszystkich ciepło;*
Miłego dnia!

Komentarze

  1. a z czego te szejki robisz mleczne? Mmmm malinki uwielbiam ich zapach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakiś owoc,jogurt naturalny ,mleko,trochę cukru,płatki owsiane ,ziarna słonecznika i siemienia lnianego i wszystko miksuje i gotowe;)idealne na śniadanie;)

      Usuń
  2. świetne zdjęcia. również uwielbiam owocowe szejki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten schake ! :) I pewnie tak zrobię ;)

    Widzę,że bierzesz udział w rozdaniach, wpadłabyś do mnie?
    styleeworld.blogspot.com

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty