Tonik ogórkowy od Ziaji



Cześc moi Drodzy;*
dzis mam dla Was recenzję produktu który towarzyszył mi przez cały okres wakacyjny przy mojej pielęgnacji twarzy. Zapraszam serdecznie do wysłuchania mojej opinii na jego temat ;)




Ogórkowa receptura:
Wyciąg z miąższu ogórka prowitamina B5.
-łagodnie oczyszcza naskórek
-Doskonale nawilża i tonizuje
-Zapewnia świeżość i gładkośc skóry
-Przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych. 


Moja opinia: 
Toniku używam wieczorem po demakijażu twarzy i przed nałożeniem kremu na noc. Tonik delikatnie oczyszcza, ładnie nawilża i odświeża twarz. Ma przepiękny ogórkowy zapach. Łagodzi podrażnienia, idealnie przygotowuje cere do kremu. Zmniejsza świecenie się skóry.
Tonik jest wydajny. Łatwodostępny.
Tonik dostępny jest w pojemności 200ml/ok.6/7 zł.

 Skład toniku:
 Aqua (Water), Propylene Glycol, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Panthenol, Sodium Benzoate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum (Fragnance), Amyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropian, Linalool, Citric Acid.


Moim zdaniem produkt jak najbardziej godny spróbowania, tani, dobry, łatwodostepny. Przydatny w codziennej pielęgnacji, zwłaszcza po takich upałach jakie mielismy podczas  tych wakacji. 
 

Komentarze

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty