Samoopalający balsam do ciała Dove Summer Glow


Cześć Kochane ;*
dziś mam dla Was mojego wakacyjnego ulubieńca do pielęgnacji ciała. A jest nim balsam brązujący z delikatnymi drobinkami od Dove. Ja posiadam balsam do średniej i ciemnej karnacji.

Od producenta: 
 Sumer Glow odżywia oraz stopniowo podkreśla naturalny kolor skóry. Balsam zapewnia piękną barwę letniej opalenizny przez cały rok. Nowa wersja balsamu zawiera unikalną formułę Deep Care Complex - zawierającą składniki odżywcze i nawilżające identyczne z naturalnie występującymi w skórze, znane z korzystnego wpływu na procesy biologiczne na poziomie naskórka:
- CLA (sprzężony kwas linolowy) pomaga poprawiać właściwości barierowe skóry.
- Olejek ze słonecznika jest źródłem niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych omega-6.
- Aminokwasy wbudowane w NMF (naturalny czynnik nawilżający skóry) m.in. kwas mlekowy i kolagen utrzymują prawidłowe nawilżenie skóry i nadają jej miękkość.
- Humektanty np. glicerol odpowiedzialne za utrzymanie prawidłowego nawilżenia skóry, procesów złuszczania i funkcji barierowych naskórka.
Dzięki temu skóra utrzymuje odpowiednie nawilżenie oraz zdrowy wygląd. Innowacyjna technologia zawarta w balsamie Dove odżywia oraz sprawia, że skóra staje się bardziej gładka i miękka, a składniki zapewniają 24 godzinne nawilżenie.



Balsam po roztarciu na dłoni:

 Moja opinia:
 Balsam znajduje sie w opakowaniu 250 ml. Ma przyjemną dość gęstą konsystencję, która dobrze się rozprowadza i nie spływa. Ma przepiękny zapach typowy dla Dove. Bardzo szybko się wchłania. Delikatnie brązowi skórę, pozostawia pięknie drobinki które idealnie mienia się na skórze na słońcu. Balsam nie zostawia żadnych smug. Delikatnie nawilża i odżywia ciało. Sprawdzał się u mnie jako produkt aplikowany zaraz po opalaniu jak i jako balsam po prysznicu przed snem. Zapach na skórze tego produktu utrzymywał się dość długo.Produkt jest bardzo wydajny używam go już 2 miesiac codziennie i nadal mam go dość duzo.
Cena:17,99/250ml

Zalety produktu:
-dobra, gęsta konsystencja
-przyjemny zapach
-wydajność 
-łatwodostepny
-posiada delikatne drobinki
-delikatnie brązowi skórę
-ładnie nawilża i odżywia
-zapach długo utrzymuje się na skórze 
-dobra cena
 

Wady produktu:
-jak dla mnie brak !

Moja ocena produktu:
5/5 


Podsumowując jest to mój hit/ulubieniec tych wakacji. Używanie jego sprawiało mi ogromną przyjemność. Polecam go jak najszybciej wypróbować, by podtrzymać swoją letnia opaleniznę.



Komentarze

Popularne posty