Odżywka Oli Repair 3 od Garniera

Cześć Wszystkim;*
dziś przedstawię Wam odzywkę, którą naprawdę polubiły moje włosy w okresie wakacyjnym.
A rozchodzi się tu o odżywkę z trzema odżywczymi olejkami: z oliwek, awokado i karite. Jest to odzywka wzmacniająca do włosów suchych ,łamliwych i potrzebujących odżywienia.
Zapraszam do dalszej częśći.

Od producenta:
Moc 3 olejków dla odbudowy i ożywienia.
Formuła z 3 olejkami potrójnie pielęgnuje włókna włosów, by je odbudować i zapobiec ich łamliwości.
-Olejek z oliwek dla blasku
-Olejek z awokado do włosów jedwabiście miękkich w dotyku
-Olejek karite dla spektakularnie gładkich włosów 


 Moja opinia:
Po pierwsze odżywka ma przepiękny zapach, trudno mi określic jaki to zapach ale jest bardzo przyjemny. Po drugie odzywka ma dobrą gęsta, nie spływająca konsystencję.
Odżywka dobrze nawilża, może nie odżywia. Włosy sie po niej dobrze rozczesują, nie plączą się. Są gładkie i miękkie. Odżywka jest wydajna. Odżywka jest łatwo dostepna.

Zalety produktu:
-dobra konsystencja
-bardzo przyjemny zapach
-wydajność
-jest łatwo dostępna
-dobrze nawilża
-włosy sie nie plącza
-włosy są gładkie
 

Wady produktu:
-odżywka na pewno nie odżywia włosów
-włosy szybko sie przyzwyczajają w moim wypadku
-oczywiście efekt jest chwilowy do nastepnego mycia

 
Moja ocena produktu:
4/5


Ogólnie rzecz biorac jest to całkiem dobry produkt za niską cenę. Dobrze sie go uzywa a nawet przyjemnie. Włosy są po nim miękkie i w całkiem nienagannym stanie. Polecam spróbować.


 
 

Komentarze

  1. Garnier raczej u mnie nie gości ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ją już daaawno temu ale moje włosy ją kochały. Może pora za niedługo do niej wrócić ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty