Co przeczytałam w tym roku cz. 3


Cześć ;*
 dziś mam dla Was kolejną dawkę książek które przeczytałam w ostatnim czasie. To już trzecia część serii w tym roku. Mam nadzieję że pojawi się jeszcze choć jedna . Zapraszam do poznania mojej opinii, rozmyśleń i odczuć na temat tych książek. 

1."Przekleństwa miłości" Anita Shreve
 Historia miłości jakich nie mało.Młoda kobieta poznaje mężczyznę, zakochuje się w nim. Postanawiają razem zamieszkać, później ślub, dziecko. I co dalej. Dlaczego piękna idylla zamienia się w piekło? Gdzie przebiega cienka granica między namiętnością a przemocą? Dlaczego miłość może tak boleć. Książka bardzo ciekawa, historia ukazana w kilku ciekawych perspektyw. Na pewno warto przeczytania.

2."Bogaty ojciec, biedny ojciec" Robert T.Kiyosaki
 Czego może nauczyć nas bogaty ojciec? A czego biedy ojciec? O tym dlaczego pieniądze muszą pracować dla nas a nie my dla pieniędzy. O nie co innym spojrzeniu na aktywa i pasywa niż ten którego  uczono nas w szkole. Książka typowo ekonomiczna lecz nie tylko dla ekonomistów. Ucząca nas co nie co i inwestowaniu i rozwoju osobistym. Według mnie warta przeczytania.

3."Dotknąć nieba" Paul Richard Evans

 Pierwsza część z serii Dzienników pisanych w drodze. Oczywiście jak to ja zaczęłam od 2 części, która jest zrecenzowana w wcześniejszej części "Co przeczytałąm w tym roku". Ale wracając do tematu, Alan człowiek posiadający wszystko: piękną kochającą żonę, przyjaciół, dom, kilka samochodów w garażu i satysfakcjonującą prace. W oka mgnieniu wszystko traci. Nie pozostaje mu nic ani nikt. Jak wybrnie z tej pułapki? O tym przeczytasz w książce.

4."Kręte ścieżki" Paul Richard Evans

Ostatnia z serii Dzienników pisanych w drodze. Może się wydawać że Alan jest już przy końcówce swojej podróży. Jest coraz bliżej celu- Key West na Florydzie. Jednak sam sobie uświadamia że to nie cel jest najważniejszy lecz sama odbyta podróż, co takiego wydarzy się w życiu Alana że jego podróż stoi pod wielkim znakiem zapytania? Co i kogo spotka po drodze, że jego życie na zawsze zostanie odmienione. Polecam całą serię :)


Na temat książek to już wszystko. Mam nadzieję że choć trochę zachęciłam Was do przeczytania której kolwiek z nich. Dajcie znać co króluje u Was wśród książek w tej końcówce lata. 


 

Komentarze

  1. Ciekawa jestem przekleństw miłości, może sama sięgnę :) Ostatnio nie mogę się pochwalić rzędem przeczytanych książek, pochłonęła mnie praca i tym podobne, ale muszę w końcu się zebrać i wrócić do czytania :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty