Chciejlista- Jesień 2015


Cześć Wszystkim;*
dawno nie było postu tego typu,czyli chciejlisty. Przyszedł czas najwyzszy aby ją stworzyc. Lista rzeczy które wpadły mi w oko, rzeczy których pragnę, których chcę.  Wszystkich ciekawych zapraszam do dalszej części postu:).

Kosmetycznie
1.Konturówka do ust od Essence Satin Mouve
Już od dawna poszukuje takiego przygaszonego brudnego różu wpadającego delikatnie w fiolet.
2.Dobre i trwałe perfumy
Jeszcze nie wybrałam konkretnych prefum, powoli wykańczam swoje zapasy i do gwiazdki na pewno kupię coś porządnego.


Niekosmetycznie
1.Botki sztyblety na obcasie
Marzą mi się dokładnie takie już od zeszłego roku i nie mam pojęcia czemu w tedy ich nie kupiłam, w tym roku będą moje.
2.Cieplutka piżamka
Powoli nadchodzą zimne noce i ciepły koc czy kołdra nie wystarczają. Pora więc na jakąś ciepła, wygodną i najlepiej jeszcze ładną piżamkę. Poszukiwania czas zacząć.


3.Nowa torba
Choć torebek w szafie trochę mam i pozory moga mylić że już żadna tam sie nie zmieści. To na okres jesienno-zimowy wypadało by kupić nową. Najlepiej duża czarną ze złotymi dodatkami.


4.Lokówka stożkowa
Od jakiegoś czasu przepadłam, zakochałam sie w kręconych włosach. A że moja lokówka ma już swoje lata i niestety trzeba na nią uważać bo lubi palić włosy to czas najwyższy na nową, która posłuży mi kolejne lata.

5.Botki sztyblety
Idealne na codzien na płaskim obcasie, wygodne proste. Będą pasować do wszystkiego.
6.Ciepły pluszowy kocyk 
Co roku kupuję koc, to już chyba mała obsesja a może tradycja. W tym roku chce kupić naprawdę gruby i ciepły koc. Bardzo ładne widziałam w Pepco i Kiku, na pewno na któryś z nich się skuszę.




Jak widać z samego pomysłu chciejlisty zrobiła sie bardziej lista rzeczy potrzebnych. Bądź co bądź małymi bądź większymi kroczkami będe realizować tą całą wielką listę. Jakie Wy zakupy planujecie poczynić w najbliższym miesiącu, miesiącach? Może czekacie na zakup czegoś wyjątkowego dla Was od dłuższego czasu? Chętnie się dowiem :)


Komentarze

  1. Super ta torebka:)
    Mi się marzą jakieś nowe buty na słupku.

    OdpowiedzUsuń
  2. konturówki essence szczerze polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. tez bym chciala zwlaszcza te botki!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/09/million-dollars.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaliczyłam już torbę i nowe buty :D A ciepły kocyk mam od zeszłego roku i uwielbiam się w niego wtulać co wieczór ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty