Wyzwanie książkowe


Cześć;*
 koniec roku zbliża się wielkimi krokami, tak więc najwyższa pora rozliczyć się z swoich postanowień tegorocznych.U mnie było ich kilka dziś poruszę jedno z nich,które dotyczyło czytania książek, za cel postawiłam sobie czytać jedna książkę miesięcznie.
Tak więc udało się  przeczytałam aż lub tylko 12 książek! Książki były różne od romansów po kryminały i horrory.Jedne były ciekawe i wciagajace a inne.. inne były po prostu nudne.

1."Cmętarz zwierząt" Stephen King
Książkę jak najbardziej polecam.Trzymająca w napięciu,pełna zwrotów akcji. Idealna dla fanów horrorów i fantastyki. Dobrze napisana. Historia rozgrywa się w Ameryce w latach współczesnych. Zwykła przeprowadzka stała się początkiem dramatycznej historii.Bardzo podobało mi się zakończenie.
Liczba stron:424

Moja ocena: 8/10

2."Komórka" Stephen King
Książka bardzo długo stoi w miejscu, na rozwój akcji trzeba długo poczekać. Jednak sama fabuła dość fajna. Kolejna krwiożercza historia dla fanów horroru i fantastyki. Jeżeli lubisz krew i zwłoki na każdym kroku to ta książka jest zdecydowanie dla Ciebie.
Liczba stron:428
Moja ocena:6/10

3."Słodki zapach brzoskwiń" Sarah Addison Allen
Kolejna historia wielowątkowa dotycząca kilku pokoleń.Łączy w sobie  wątki miłosne i kryminalne. Książkę czyta się bardzo miło i szybko, tylko według mnie o wiele za szybko się kończy.
Liczba stron:304
Moja ocena:7/10
4."Narzeczona oficera" Charles Tod
Piękna historia i miłości dwóch mężczyzn do jednej kobiety. Czas wojny,śmierci i smutku.Która miłość przetrwa i zwycięży. Książka warta przeczytania.
Liczba stron:274
Moja ocena:7/10

5."Zapach deszczu" Kristin Billerbeck
Książka też średnio warta przeczytania,historia niby całkiem fajna jednak do mnie całkowicie nie trafia. Jak dla mnie za bardzo pokolorowana i przerysowana. Historia opowiada o kobiecie która zostaje porzucona w dzień ślubu przed ołtarzem i w ten sam dzień traci jeden z najważniejszych zmysłów,zmysł powonienia, który w jej pracy był jedynym narzedziem pracy. 
Liczba stron:320
Moja ocena:6/10

6."Trzy metry nad niebem"Federico Moccia
Historia miłości niczym księcia i kopciuszka. Kolejna zakazana miłość, pełna wzlotów i upadku, pełna szczescia i łez. Jeżeli chcesz poznać historię gorącego i agresywnego Stepa i delikatnej i niewinnej Babi, to książka dla Ciebie.Polecam przeczytać.
Liczba stron:352
Moja ocena:7/10

7."Tylko ciebie chcę"Federico Moccia
Ciąg dalszy historii Babi i Stepa, jednak niekoniecznie ich wspólnej historii.Jeżeli chcesz wiedzieć co stało się z ich miłością. Kto na nowo kogo pokocha.Kto znowu zawini to musisz przeczytać i ta część.
Liczba stron:480
Moja ocena:7/10

8."Wybacz, ale będę mówiła Ci Skarbie"Federico Moccia

Niestety to jedna z tych książek,która nie przypadła mi do gustu. Za długa, za nudna, historia nieciekawa. Miłość 17 latki do 37 latka jakoś mnie nie porwała.Odradzam nawet sięgania po ta książkę, bo to będzie strata czasu.
Liczba stron: 576 
Moja ocena 5/10

9."Koty" Jon Stroud
Książka dla miłośników tych przepięknych sierściuchów. Dzięki niej dowiesz się o historii kotów, o ich przywilejach w innych krajach. O ich rasach, o cechach,o zachowaniu. Książka ciekawa warta zaglądnięcia do niej.
Liczba stron:192
Moja ocena:7/10

10."Kameliowy ogród" Sarah Jio
Kolejna dobra książka,z wielowątkową,rozbudowana fabułą.Główna akcja rozgrywa się w Anglii w latach 40 XX wieku, gdzie rozgrywa się przepiękna ale dramatyczna historia.Drugim czasem książki jest współczesność Nowy Jork. Książka pokazuje jak te dwa światy dwóch całkiem różnych kobiet maja ze sobą tak wiele wspólnego.Książka jak najbardziej warta przeczytania.
 Liczba stron : 352
Moja ocena 9/10

11."Nasze szczęśliwe dni" Julie Kibler
Przepiękna historia o miłości. Akcja rozgrywa się w Ameryce w latach 40 XX wieku. książka opowiada o miłości białej kobiety i czarnego mężczyzny, o ich upokorzeniach, bólach i konsekwencjach zakazanej miłości. Książka pełna emocji, wzruszająca i dająca do myślenia.
Liczba stron:448
Moja ocena 9/10

12."Kolory tamtego lata" Paul Richard Evans
Historia włoskiej miłości a nawet dwóch.Jednej szczesliwej drugiej trochę mniej,która zakończyła się owocem miłości-dzieckiem. Kto będzie walczył o swoje szczeście a kto się podda? Książka warta przeczytania.Napisana bardzo w moim guście. Historia która na długo pozostanie Wam w pamięci.
Liczba stron:348
Moja ocena: 8/10

Oczywiście i w tym roku chcę się podjąć tego wyzwania, może w tym roku się uda. Mi czytanie książek sprawia mi ogromna radość,dlatego takie wyzwanie jest dla mnie idealne, z chęcią będę próbować je zrealizować. A tak z ciekawości policzyłam ile stron przeczytałam i było ich 4496;)
 



Komentarze

  1. Muszę dopisać czytanie książek do moich postanowień noworocznych. W tym roku nadrobiłam w ciągu ostatnich miesięcy, ale to głównie dlatego, że mam nudną pracę i siedzę i w niej czytam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty