Paletka Makeup Revolution Iconic 3


Cześć Kochani;*
dziś pokaże Wam jak wygląda paletkę Makeup Revolution na którą czaiłam się już od końca wakacji;) Opowiem Wam troszeczkę o jej zawartości. Zapraszam.


Paleta składa się z 12 cieni.Cienie mają brudnoróżowo-beżowo-brązową kolorystykę, wpadającą w ciepłe różowe tony. Cienie składają się z 3 cieni matowych, 6 satynowych i 3 perłowych.


Cienie z bliska:


Opis odcieni:
1.Waniliowy mat
2.Perłowy jasny róż
3. Satynowy różo-beż
4.Matowy brudny róż
5. Perłowy ciemno brudny róż
6. Perłowy brudny złoty
7.Matowa jasna kawa z mlekiem
8.Satynowy jasny różo-brąz
9.Satynowy ciepły brąz
10.Satynowy jasny brąz
11.Satynowa ciemna kawa z mlekiem
12.Satynowo odrobinę perłowa ciemna czekolada

Swatche cieni:

Cienie znajduja się w opakowaniu 14 g, w solidnej plastikowej obudowie. Do cieni dołączona jest pacynka do nakładania cieni. Cienie dostępne są tylko w drogeriach internetowych za cenę 19,90 zł, czyli prawie jak za darmo. Według mnie jakość cieni porównywalna jest do cieni z MUA. Cienie maja podobną pigmentację, czyli dobrą jednak mniej się osypują. Wiadomo pigmentacja matowych cieni w  tym wypadku wypada trochę gorzej niż tych perłowych i satynowych, jednak tragedii nie ma .Trwałość tez jest dobra. Cienie dobrze się rozblendowują i łatwo je ze sobą połączyć. Podobno ta paletka cieni skierowana jest głownie do zielonookich i ewentualnie dla niebieskookich i to było moim głównym powodem kupienia tej paletki. I powiem Wam że sie nie zawiodłam cienie idealnie wybijają kolor tęczówki.



Komentarze

  1. Kiedys miałam parcie na te palety. Kupiłam dużą i jestem nia kompletnie rozczarowana :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta paletka jest świetna!
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty