Oliwka Babydream fur Mama

Cześć;*
dziś opowiem Wam o nowym kosmetyku,który wprowadziłam do pielęgnacji swoich włosów. Ten kosmetyk od razu stał sie moim ulubieńcem! A mowa tutaj o oliwce Babydream fur Mama. Oliwkę używam przed każdym myciem,czyli co 3/2 dni na połowe długości włosów na ok.2/3 godziny,czasem na noc. Jeżeli chcecie dowiedzieć się o niej więcej to zapraszam do dalszej recenzji.


Od producenta:
Oliwka zawiera wysokiej jakości olejek migdałowy, makadamia, jojoba, olej sojowy i słonecznikowy, a także witaminę E, nie zawiera olejów mineralnych, barwników i konserwantów. Olejek perfumowany, nie zawiera alergenów. Produkt przebadamy dermatologicznie. 


Moja opinia: 
Oliwki używam do pielęgnacji ciała oraz do olejowania włosów. Ma bardzo przyjemny zapach. Bardzo dobry skład. Idealnie nadaje się do nawilżania przesuszonych miejsc na ciele tj.kolana,łokcie. Jest to mój numer jeden do olejowania włosów, włosy są po niej błyszczące,gładkie, miękkie, mniej sie plączą, a przede wszystkim są dobrze odżywione i nawilżone. Oliwka łatwo się zmywa z włosów, nie obciąża ich. Według mnie jest to lepsza wersja podstawowej oliwki z Babydream.


Cena:12zł/ 200 ml


Zalety oliwki Babydream fur Mama:
-przyjemny zapach
-produkt jest wydajny
-do pielęgnacji ciała i włosów
-poręczne opakowanie
-odżywia i nawilża włosy
-wygładza włosy
-dodaje blasku włosom
-zmniejsza plątanie sie końcówek
-nie obciaża włosów
-dostepność
-bardzo dobry skład
-cena

Wady oliwki Babydream fur Mama:
-ja nie widzę żadnych wad!

Ocena Oliwki Babydream fur Mama:
5/5 


Polecam wypróbować, dla tych co już olejują i dla tych którzy chcą rozacząć olejowanie włosów, bo tylko dzięki oliwkom,olejkom nasze włosy będą zdrowe i piękne.



 

Komentarze

  1. Nie używam, ani nie używałam oliwek w ciązy, ani bez ciązy he he

    OdpowiedzUsuń
  2. Rowniez bardzo ja lubie, tak samo jak oliwke dla dzieci babydream ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. tej nie używałam, obecnie używam Babydream ;)

    zostałaś nominowana do Liebster Award : http://joanna-giovanna.blogspot.com/2014/12/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty