Co kupiłam w ostatnim czasie?

Cześć Wam;*
dziś pokaże Wam co wpadło w moje łapki w ciągu ostatnich 2 tygodni.Powiem Wam że mało tego nie będzie, bo jak na złość wszystko pokończyło mi się w jednym czasie a na dodatek jeszcze ten Dzień Darmowej Dostawy i jak tu sie nie skusić na nic? O i znajdzie się  tez kilka ozdób świątecznych. Zapraszam;*




 Zawieszki Renifery-Rossmann
Gumki kokardki- Chińczyk
Płatki kosmetyczne-Rossmann
Szampon HeadandShowders- Rossmann
Oliwka Babydream fur Mama-Rossmann
Podklad Maybelline Avinitone-Rossmann
Maszynka Gilette-Rossmann
Płukanka ocet z pestek malin Marion-Laboo
Peeling Tutti Frutti-Laboo




Czapka - Jysk
Serduszka-Jysk
Rękawiczki- TXM Market
Choineczka-Pepco
Serwetki-Kaufland
Świeczka o zapachu słodkich muffinek- Rossmann


 Woda toaletowa C-Thru Pure Illusion - Rossmann



 Filcowa podkładka na stół- Biedronka
Świąteczny kocyk z polaru- Biedronka
Herbata truskawka z śmietaną-Rossmann -PRZEPYSZNA !


Bronzer Honolulu W7 - Ezebra
Loreal tusz Volume Milion Lashes Golden Black- Ezebra
Matowa pomadka Manhattan- Ezebra
Jedwab CHI-Ezebra
Neutrogena krem do rąk nordycka malina- Ezebra
Neutrogena pomadka ochronna - Ezebra
Żel do twarzy Loreal- Ezebra
Baza do cieni I love Stay Essence- Mintishop
Paletka cieni Makeup Revolution Iconic 3 - Mintishop



Jak widać się nazbierało tego od groma a jeszcze więcej zakupów do mnie przyjedzie, bo już zakupiłam dla wszystkich prezenty pod choinkę i mam z głowy,ale tego już Wam nie 
pokaże;)





Komentarze

  1. wow sporte te zakupy!
    super
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/12/alternatywna-choinka.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo tego jak na 2 tygodnie.
    Muszę się przejść do Pepco w poszukiwaniu Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zakupy, szczególnie te kosmetyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam te filcowe podkładki :) świetne serducha z jyska!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem tej płukanki :) do czego służy? :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty