Tusz Studio Lash Instant Volmue od Miss Sporty


Cześć;*
dziś mam dla Was kolejną recenzję tym razem padło na sławną maskarę w internetowym beauty świecie, a rozchodzi sie tu o tusz Studio Lash instant volume od Miss Sporty. Maskara naprawdę przypadła mi do gustu, więcej o niej w dalszej części postu.

Od producenta:
Maskara pogrubia (do 10x) i perfekcyjnie unosi rzęsy. Szczoteczka "Studio ArtBrush" - posiada dwa rodzaje ząbków: krótsze aplikują tusz i pogrubiają rzęsy, a dłuższe idealnie je separują. Formuła o kremowej konsystencji nie skleja włosków i nie tworzy grudek. 


Moja opinia:
Zaraz po zakupie, tusz jest bardzo rzadki dodatkowo na szczoteczce za dużo nabiera się produktu, przez co bardzo skleja rzęsy i trzeba się nieźle namęczyć aby je ładnie wyczesać. Jedank po upływie jakis 2 tygodni tusz nabiera dobrej konsystencji, na szczoteczke juz nie nabiera sie tyle produktu. Szczoteczka jest średniej wielkości, jest silikonowa i ma włoski różnej długości co bardzo ułatwia tuszowanie rzęs , bo mozna dotrzeć nawet do krótkich rzęs. Tusz się nie obsypuje, nie odbija, nie robi efektu pandy. Tusz dobrze wydłuża i dośc pogrubia rzęsy. Jak dal mnie jedna wartwa w zupełości wystarcza, przy większej ilości warstw bałabym sie efektu pajęczych nóżek.
Tusz dostępny jest prawie w każdej drogerii.
Cena:14zł/ 8ml

Rzęsy bez i z tuszem

Mam nadzieje że różnica jest widoczna. Rzęsy są wydłużone i pogrubione. Gdzie nie gdzie są posklejane ale tragedii nie ma. Dla mnie jedna warstwa tuszu w zupełności mi wystarcza.

Zalety tuszu:
-szczoteczka z podwójnym grzebyczkiem
-dobrze wydłuża
-ładnie pogrubia
-dobra konsystencja tuszu
-niska cena
-dobra dostepnośc
-nie kruszy się nie robi efektu pandy
-idealny do dziennego makijażu
 
Wady tuszu:
-na początku konsystencja tuszy jest nieciekawa,trzeba poczekać ok. 2 tygodni, by była okej

Moja ocena:
4,5/5


Komentarze

  1. Na rzęsach wygląda naprawdę ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie się prezentuje jednak ja do tuszów MS nie mam przekonania ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Długaśne rzesy, ale jakieś takie powykrzywiane się wydają...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ale efekt. Na takich rzęsach to chyba wszystko dobrze wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam go kiedyś przypadkiem i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, długaśne rzęsy :) Myślę, że warto wypróbować, bo prezentuje się co najmniej interesująco.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty