Krem nawilżający Kozie mleko z Ziaji



Cześć;* dziś mam dla Was recenzję kremu nawilżającego od Ziaji.Krem ten zakupiłam na promocji - 40% na pielęgnację w Rossmannie i od tam tej pory namiętnie go używam i powiem że był to zakup w ciemno bo nic o tym produkcie nie słyszałam anie nie wiedziałam,m jednak koniec końców jestem bardzo zadowolona.


Od producenta:
Aktywny preparat o intensywnym działaniu nawilżającym skórę suchą i mało elastyczną. Intensywnie i trwale nawilża naskórek oraz głębsze warstwy skóry. Uzupełnia niedobór naturalnych substancji odżywczych. Stymulując naturalne procesy odnowy naskórka wyraźnie wygładza drobne zmarszczki. Zapobiega fotostarzeniu oraz skutecznie łagodzi podrażnienia.
Do cery suchej i skłonnej do zmarszczek. Idealny pod makijaż. Po 20 roku życia.
Zawiera fotostabilne filtry UVA i UVB, kompleks składników koziego mleka, prowitaminę B5 (D-panthenol), witaminę A, witaminę E.


Moja opinia:
Krem znajduję się w opakowaniu 50 ml, do wyboru w dwóch wersjach na noc i na dzień. Krem ma lekką,szybko wchłaniająca się konsystencję. Nie jest ani tłusty ani ciężki.Ma delikatny mleczno-mydlany zapach, o ile tak to można nazwać.Idealnie nadaje się na noc jak i na dzień oraz pod makijaż. Krem wygładza, dobrze nawilża i odżywia skórę, przyspiesza jej gojenie. Jak na tak tani krem ma naprawdę sporo składników odżywczych.
Cena:8,99/50ml
Dostępność: drogeria Rossmann/Laboo



 Zalety kremu:
 -krem ma lekką konsystencję, nie jest ciężki ani tłusty
-dość szybko się wchłania
-ma delikatny, neutralny zapach
-jest wydajny
-dostępny w dwóch wersjach na noc i na dzień
-dobrze nawilża i odżywia skórę
-przyspiesza gojenie skóry
-tani i łatwo dostępny
-nadaje się pod makijaż

Wady kremu:
 -mam wątpliwości czy wygładza drobne zmarszczki
 

Moja ocena kremu:
5/5



 

Komentarze

  1. może się skusze kiedyś bo tani jest

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wersje na noc i calkiem przypadl mi do gustu ;) masz porownanie czy ten na dzien jest podobny do matujacego kremu z ziaji? przynajmniej w konsystencji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie wiem, nie miałam jeszcze tego cudaka z ziaji:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty