Joanna Sensual plastry do depilacji twarzy

Cześć;*
dziś przychodzę do Was z recenzję produktu,który naprawdę ułatwił mi pielęgnację.A tym produktem są plastry do depilacji twarzy. Nadają się idealnie do usuwania włosów z nad ust a także regulacji brwi. Więcej o nich w dalszej części postu:)

Od producenta: 
 Plastry z woskiem Sensual zostały specjalnie przystosowane do depilacji delikatnych partii twarzy. Dzięki swojemu kształtowi i elastycznemu podłożu plastry skutecznie usuwają nawet najdrobniejsze włoski wraz z cebulkami. Specjalna formuła wosku została wzbogacona w wyciąg z aloesu, który wykazuje właściwości kojące i nawilżające. Po zabiegu skóra pozostaje gładka i aksamitna nawet przez kilka tygodni. Dołączona oliwka nie tylko zmywa pozostałości wosku, ale także działa na skórę kojąco i łagodząco.


Moja opinia:
W opakowaniu mamy 6 podwójnych średniej wielkości plastrów z woskiem, dodatkowo mamy tubkę 10 ml z oliwką. Dodatkowo na opakowaniu mamy instrukcje obsługi plastrów co dla mnie jest dużym plusem. Plastry w użytkowaniu są proste, na pewno gdy będziemy postępować według instrukcji to krzywdy sobie nie zrobimy. Plastry to szybki i łatwy sposób no pozbycie sie dużej ilości włosków, jednak nie są one tak dokładne jak pęseta. O ile wyrywanie sobie włosków w okolicach brwi za pomocą plastrów nie sprawiło mi żadnego bólu, to już przypadku okolicy wokół ust był problem. Nigdy nie depilowałam tego miejsca bo nie miałam potrzeby i po oderwaniu już plastra od skóry widoczne było mocne podrażnienie. Dlatego polecam depilować twarz chwile przed snem, na pewno nie rano tuż przed wyjściem. Jednym plasterkiem można wydepilować cała twarz i można go używać i ciąć kilka razy na nowych miejscach. Oliwka nie wiem czy działa na podrażnienie jak dla mnie nadaje sie dobrze by usunąć resztkę wosku.
Cena:5,99/ Rossmann


Zalety plastrów:
-szybki sposób na depilację
-krótszy i mniejszy ból 
-wygodne
-są wydajne można je używać na całą twarz
-niska cena
-są łatwo dostępne 

Wady plastrów:
-mogą podrażniać
-są niedokładne w wyrywaniu włosków 
 
Moja ocena plastrów:
4,5/5



Komentarze

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty