Maseczka aktywnie oczyszczająca od AA

Dzień Dobry!
dziś mam dla Was co nie co o maseczce aktywnie oczyszczającej od AA z białą glinka i tlenkiem cynku. Jest to już moja druga maseczka z serii technologii wieku. Z tej również jestem zadowolona, więcej o niej w dalszej części.

Od producenta:
Oczyszczająca maseczka aktywnie usuwa wszelkie zanieczyszczenia z powierzchni skóry i przywraca jej świeżość oraz gładkość. Biała glinka oraz tlenek cynku, usuwając obumarłe komórki naskórka, znakomicie oczyszczają skórę i pozostawiają ją gładką w dotyku. Kompleks oczyszczający odblokowuje pory, ograniczając proces powstawania zaskórników, oraz przywraca skórze zdrowy koloryt. Wieloskładnikowy mikrolipidowy system MLS tworzy mikrobarierę, zwiększając tolerancję skóry na wpływ czynników zewnętrznych będących przyczyną nadwrażliwości.


Moja opinia:
 Maseczka ma gęstą, kremową konsystencję. Maseczka po nałożeniu na twarz po kilku minutach całkowicie sie wchłania w cerę. Maseczka delikatnie oczyszcza pory, oraz zostawia skórę naprawdę gładką i miękką. Skóra jest nawilżona i ożywiona. Maseczka nie podrażnia. Ma delikatny typowo kremowy zapach. Jest wydajna jedna saszetka wystarcza na kilka użyć, mi na około 5. Maseczka dobrze zmywa sie z twarzy. Daje efekt matowej skóry.
Cena:3,99/10 ml


Zalety:
-delikatny kremowy zapach
-gęsta konsystencja
-wydajnośc
-delikatnie oczyszcza
-wygładza skórę
-nie podrażnia
-nawilża cere
-matuje

Wady:
-oczyszczenie jest zbyt małe jak na maseczkę oczyszczająca

Moja ocena:
4/5

Jak dla mnie ta maseczka jest bardziej nawilżająca niż oczyszczająca. Przy pierwszym nałożeniu maseczki odczuwać można przyjemne ciepło.




Komentarze

  1. Chętnie wypróbuję, bo ciągle walczę z zaskórnikami na nosie, na pewno nie zaszkodzi, a może pomoże :) Fajnie, że jest w jednorazowej saszetce- to zdecydowanie moja ulubiona forma podania maseczek :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty