Orzeźwiający peeling do twarzy z limonkowo-cytrusowym koktajlem egzotycznym


Cześć,
 dziś przygotowałam dla Was szybki i lekki post, a w nim słów kilka o produkcie którym jest peeling z Ziajki. Peeling ten jest idealny na lato, gruboziarnisty o przepięknym orzeźwiającym zapachu. Z pewnością warty spróbowania.
Zapraszam ;*


Obietnice producenta:
-Oczyszcza i delikatnie masuje powierzchnie naskórka.
-Pozostawia skóre gładką, miękką i zadbaną.
-Ma energetyzujące, świeże, zielone nuty zapachowe
-Dodaje wiosennej aktywności i poprawia samopoczucie.


Moja opinia:
Peeling ma rzadką,przeźroczystą konsystencję z kolorowymi drobinkami. Jest gruboziarnisty, dla niektórym może mieć zbyt ostre drobinki by peelingowac twarz. Peeling ma przepiękny cytrusowy zapach. dobrze złuszcza naskórek i oczyszcza skórę. Daje dobre wygładzenie. Pobudza skórę.Jak dla mnie jako peeling sprawdza się super. 
Niska cena i to że jest łatwo dostępny sprawia że warto go wypróbować; )





Komentarze

  1. Używałam go - był ok, ale nie kupię go ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezentuje się nieźle, ale trochę zraziłam się do Ziaji, gdy zaczęłam analizować składy ich produktów i chyba przez to się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty