TAG - Uwielbiam drogeryjne kosmetyki

Cześć;*
dziś przychodzę do Was z kolejnym Tagiem,ten będzie dotyczył kosmetyków,które znajdziemy w drogerii. Opowiem Wam o swoich ulubieńcach i kosmetycznych rozczarowaniach. Zapraszam ;)

1. Ulubiona drogeryjna marka?

Co do kolorówki moją ulubioną marką jest Maybelline i Lovely. Bardzo duzo dobrego słyszłam o produktach Bourjois ,więc może i na nie sie niedługo skuszę. Co do pielęgnacji bardzo lubię produkty z Ziaji i Flo- slek .

 2. Ulubiony produkt do ust, policzków, twarzy? 

Ulubionym produktem do ust jest pomadka Wibo Eliksir,a do ich pielęgnacji rumiankowa pomadka z Aletrry.  Mój ulubiony róż to róż z Lovely Natural Beauty nr 5. Produktem do twarzy, który bardzo lubie jest krem BB z Maybelline Dream Fresh.

3. Najgorszy drogeryjny kosmetyk? 
Zdecydowanie najgorszym drogeryjnym kosmetykiem kolorowym jest tusz z Lovely Collagen Wear, do tej pory nie wiem jak nim pomalować rzęsy żeby wyglądać jak człowiek, a bublem pielęgnacyjnym jest jedwab z Biosilka, ze względu na tonę alkoholu w składzie.
 
4. Niedoceniany drogeryjny produkt? 

Według mnie niedocenianym kosmetykiem z kolorówki jest tusz z Lovely Curling Pump Up, a kosmetykiem pielęgnacyjnym są maski do włosów z Ziaji.

5. Kosmetyk niewart swojej ceny? 

Według mnie kosmetykiem który nie jest wart swojej ceny jest płyn micelarny z Biodermy. Miłam czerwoną i niebieską wersję.Jak za płyn który sie nie sprawdza 40 zł/200ml to trochę za duzo. Niestety nie zmywał mi dokładnie oczu, lepiej je domywałam płynem z BeBeauty.Co do kolorówki to nie przepadam za produktami z Avonu,miałam już kilka i żaden nie spełnił mich oczekiwań.

6. Drogeryjny zamiennik drogiego kosmetyku. 

Pomadki z Golden Rose z serii Velvet Matte mogą byc uboższym zamiennikiem matowym pomadek z MAC'a. Ewentualnie dla osób mniej wprawionych w makijażu oka zamniennik Naked, czyli paletki od MUA i Make Up Revolution.

7. Produkt, który jest przereklamowany?
 Moim zdaniem takim produktem jest podkład z Rimmela Stay Matte, o ile na początku całkiem nieźle sie sprawdzal to z czaem było coraz gorzej, był ciężki, tworzył efekt maski, ciemniał na twarzy a na dodatek starsznie ją wysuszał i podkreslał suche skórki. Nie polecam.


A Wy lubicie drogeryjne kosmetyki? Jacy są Wasi ulubieńcy?



Komentarze

  1. Z kilkoma rzeczami nawet się zgodzę :) Zapraszam do mnie na tag "Moje blogowe sekrety " :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciężko byłoby mi odpowiedzieć na te pytania :P za dużo produktów mi chodzi po głowie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam sie co do większości :D A tusz Lovely Collagen Wear to jakaś totalna porażka!!! :D Pomadki z Golden Rose z serii velvet matt nawet bardziej kocham od MACa za to ze są bardziej kremowe i przyjemniejsze w aplikacji :D

    Pozdraiwam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie mam całkiem przeciwnie, nie lubię Lovely i Ziaji- chociaż jest kilka małych wyjątków :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty