BB krem od Garniera

Cześć Wszystkim;*
dziś mam dla Was recenzję kolejnego produktu kolorowego do twarzy, tym razem będzie to Upiększający krem BB 5in1 do cery jasnej od Garniera. Jeżeli chcesz pozać moją opinię o tym produkcie to zapraszam do dalszej cześci recenzji.

Od producenta:
 Upiększający Krem BB 5 w 1 do skóry normalnej łączy pochodną witaminy C, znaną z właściwości antyoksydacyjnych i rozświetlających, z pigmentami mineralnymi, by w naturalny sposób ujednolicić koloryt skóry.  Upiększający Krem BB to pielęgnacja nowej generacji. Krem ten wykorzystuje technologię 5 w 1, łącząc kilka etapów codziennej pielęgnacji skóry w zaledwie jednym ruchu. Dba o skórę i jednocześnie tworzy delikatny efekt makijażu, aby zapewnić natychmiastowy efekt pięknej skóry. Oszczędzaj czas - jednym gestem nawilżaj, ujednolicaj i rozświetlaj swoją skórę. Jak działa? Zaawansowaną pielęgnację skóry "wszystko w jednym" zapewnia formuła nawilżająca przez 24 h. Formuła kremu z witaminą C**, znaną z właściwości antyoksydacyjnych, uwydatnia blask i promienność skóry. Wzbogacony w pigmenty mineralne Upiększający Krem BB błyskawicznie wyrównuje koloryt cery. Pigmenty rozprowadzane są szybko i równomiernie, by zapewnić efekt nieskazitelnej cery. Lekka i komfortowa konsystencja produktu idealnie wtapia się w skórę i pozwala jej oddychać. Filtr SPF 15 pomaga chronić ją przed działaniem promieni UV. Potwierdzona skuteczność. Produkty testowane dermatologicznie. **pochodna witaminy C.


Moja opinia: 
Produkt znajduje się w opakowaniu 50 ml, ma gęstą konsystencję o zapachu cytrusów. 
Produkt jest lekki nie czuć go na skórze. Poprawia delikatnie koloryt skóry i ją wyrównuje. Przede wszystkim dobrze ja nawilża. Nie podkreśla suchych skórek. Nie zostawia smug, po mimo tego że może sprawiać problemy przy nakładaniu.  Produkt ma mokre wykończenie. Ma bardzo słabe krycie, nie zakrywa przebarwień ani wyprysków skórnych. Szybko się zciera. A na dodatek odrobinę ciemnieje na twarzy. Jest wydajny i ogólnodostępny. Zawiera filtr SPF15.
Cena: 19,99/50ml 



Zalety BB kremu:
-dobrze nawilża
-przyjemnie pachnie
-posiada SPF15
-ogólonostepny
-wyrównuje koloryt skóry
-lekka konsystencja
-nie zostawia smug
-nie podkreśla suchych skórek 
-poprawia koloryt skóry
 

Wady BB kremu: 
- słabe krycie
-nie zakrywa przebarwien ani wyprysków skórnych
-ma mokre wykończenie
-może ciemnieć na twarzy

Moja ocena BB kremu:
3/5

 

Komentarze

  1. beznadziejny jest, miałam go ;)
    zapraszam do mnie, obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o kremy BB, to mam ulubieńca z Yves Rocher, bardzo delikatny i idealny dla mnie na lato :) Tego, o którym piszesz nie miałam okazji używać, ale chyba się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty