Lista tuszy, które używałam

Cześć, dziś zapraszam Was na post, który będzie aktualizowany co jakiś czas. W poście przedstawie Wam listę tuszy,które miałam możliwość używać. Dzięki tej liście oszacuje ile już tuszy wypróbowałam, a także będą tu zamieszczone wszystkie recenzje które stworzyłam o tych produktach. Zapraszam;*


1.Volume Celebrites maskara od Eveline
Bardzo dobrze wspominam ten tusz.Był dobry. Recenzja tego produktu tutaj: (klik)
Moja ocena:
4/5 

2.Lovely Spectacular Me
Zwyklak. Szału ani krzywdy na rzęsach nie robiła. Recenzja tutaj jak widać w tedy bardzo mi odpowiadała, jednak czas pokazał że są lepsze. (klik)
Moja ocena:
2,5/5

 3.Maybelline Lash Stiletto
 Jeden z fajniejszych tuszy. Bardzo dobrze się sprawdzał na moich rzęsach, lubiłam go. Recenzja tutaj: (klik)
Moja ocena:
4/5

4.Rimmel Extra Super Lash
To jeden z tych tuszy,które w ogóle nie współgrał z moimi rzęsami.Nie robił  nic dobrego. Jak dla mnie bubel.
Moja ocena:
1/5

5.Lovely Currling Pump Up
Jedna z moim ulubionych maskar, dodatkowo kupiona kilka razy co zdarza sie rzadko. Recenzja tutaj: (klik)
Moja ocena:
4,5/5


6.Wibo Growing Lashes
Też bardzo lubiłam ta maskarę. Sprawdzała się dość dobrze. Choć efektu wachlarzu rzęs ją nie dało się osiągnąć. Recenzja tutaj: (klik)
 Moja ocena: 
4/5

7.Maybelline The Collosal 
 Jeden z lepszych tuszy! Daje super efekt na rzęsach, ma super wygodna szczotkę i to opakowanie. Recenzja tutaj: (klik)
Moja ocena:
4,5/5
 8.Wibo Collagen Wear
Kolejny bubel. Ciężko mi się go aplikowało a na dodatek efekt byl do niczego.
Moja ocena:
1/5 



9.Loreal Volume Million Lashes Golden Black
 Jak do tej pory to chyba mój najlepszy tusz, sprawdza sie u mnie idealnie. Recenzja: (klik)
Moja ocena : 
4,5/5






Jak na razie to chyba wszystko z pewnoscią lista w czasie będzie się powiększać i będzie stale aktualizowana.

Komentarze

Popularne posty