Lista prodkutów, które używałam do zabezpieczania końcówek

Cześć Wszystkim:*
dziś mam dla Was kolejną listę produktów, tym razem będą to przede wszystkim jedwabie, czyli produkty których używam do zabezpieczania końcówek. Dzięki tej liście wszystko będzie bardziej uporządkowane i przejrzyste a wszystkie recenzję będa znajdować się w jednym miejscu. Zapraszam;*

1.Jedwab CHI
Jeden z moich ulubieńców, świetnie zabezpiecza końcówki, nie wysusza ich, ułatwia rozczesywanie, idealny w codziennej pielęgancji. Jedyny minus to brak pompeczki.
Recenzja tutaj: klik 
 -Polecam produkt

  2.Jedwab BioSilk
O ile na początku dawał całkiem dobre efekty to później z czasem było coraz gorzej alkohol zawarty w jedwabiu strasznie wysuszył końcówki, przez co zaczęły się plątać, rozdwajać i trzeba było je podciąć.
   -Nie polecam

3.Jedwab Hydro silk Marion
  Kolejny mój ulubieniec. Dobrze zabezpiecza końcówki, jest wydajny, ma przyjemny zapach. Nie wysusza ich, ułatwia rozczesywanie.
Recenzja produktu: klik
-Polecam produkt
 
4.Jedwab Green Pharamacy


Lubiłam używać ten produkt, był dobry. Dobrze chronił końcówki przed uszkodzeniami, nie oblepiał ich i nie wysuszał. Miał dobry skład.
-Polecam produkt 

5.Jedwab Delia

Kolejny jeden z moich pierwszych produktów do zabezpieczania końcówek, jak na początek dla mało wymagających włosów był dobry. Miał delikatny cytrusowy zapach, miał rzadką konsystencję i był dość wydajny.
-średnio polecam
 
6.Indola serum
Kolejny produkt, który fatalnie dzialał na moje włosy, nie robił z nimi nic dobrego. Po za tym że strasznie je obciążał, plątał i przesuszał. Konsystencja też mi się nie podobała.
-nie polecam 
7.Jedwab Natura Silk Marion

Produkt bardzo dobrze spisywał się na moich końcówkach.Dobrze zabezpieczał końcówki, miał pompeczkę i był wydajny.Nie wysuszał ich. Miał przyjemny zapach.
-polecam produkt 
8.Sreum argan oil Joanna

Kompletnie mi się nie sprawdził. Po pierwszych użyciach było okej, jednak z czasem coraz gorzej. Kremowa konsystencja wgl nie sprawdzała się na moich włosach, która strasznie obciążała a nie dociążała końcówki. Olejek arganowy kompletnie nie polubił sie z moimi włosami, włosy były przesuszone i końcówki częściej się plątały.
-nie polecam 
9.Jedwab Joanna
Jeden z moich pierwszych jedwabi jakich używałam. Produkt by dobry, jednak nie kupiłabym go ponownie. Konsystencja mi nie odpowiadała ,była gęsty a produkt mało wydajny.
-średnio polecam




Komentarze

Popularne posty