Facelle kontra Intimea


Cześć, dziś pora na kolejny post. Tym razem porównam dla Was dwa produkty do higieny intymnej: emulsję z Intimea i myjący lotion z Facelle. Zainteresowanych zapraszam do dalszej części.

Intimea emulsja do higieny intymnej 


 Produkt ma mleczną,rzadką konsystencję o dość intensywnym zapachu rumianku. Produkt znajduje się w średnio poręcznej butelce 300 ml. Dostępny jest w Biedronce w cenie: 3,99zł. Produkt jest wydajny. Emulsja nie pieni się. Jest delikatna, łagodzi podrażnienia, dobrze pielęgnuje, nie podrażnia. Podsiada w składzie kwas mlekowy i ekstrakt z rumianku.

Moja ocena produktu:
4/5

Facelle myjący lotion

Produkt ma przeźroczysta,rzadką konsystencje o bardzo przyjemnym,delikatnym zapachu aloesu.Produkt znajduję się w poręcznym opakowaniu 300 ml. Dostępny jest w drogerii Rossmann.Produkt jest wydajny. Lotion dobrze sie pieni. Jest delikatny, nawilża i pielęgnuje okolice intymne. Zawiera ekstrakt z aloesu. Nadaje się do mycia całego ciała.

Moja ocena:
5/5



Podsumowując wygrywa myjący lotion z Facelle! Po pierwsze ma lepszą i bardziej odpowiadającą mi konsystencję. Po drugie zapach o wiele bardziej mi odpada jest świeży i delikatny, niż ten ciężki rumianek z Intimea. A po trzecie opakowanie jest o wiele bardziej poręczne i wygodniejsze w użytkowaniu. Co do ceny nie mam zastrzeżeń bo w obu wypadkach cena jest taka sama za tą samą ilość produktu. Według mnie oba produktu są dobre, jednak przyjemniejszym produktem w użytkowaniu jest dla mnie lotion z Facelle.



Komentarze

  1. Też wolę Facelle, tym bardziej, że można nim umyć jeszcze włosy i twarz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mialam oba produkty i rowniez wybieram facelle, intimea mi sie w ogole nie spodobala i wiecej do niej nie wroce ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś awaryjnie na jakimś wyjeździe służbowym kupiłam Intimea i byłam bardzo niezadowolona z niego, jak dla mnie zbyt rzadki i za bardzo mi się rozlewał. Facelle nigdy nie używałam, póki co trzymam się Lactacydu od kilku lat.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty