Słów kilka o jedwabiu do zadań specjalnych - jedwab CHI

Dzień dobry Wszystkim;*
dziś opowiem Wam o produkcie do włosów do którego wróciłam po latach. A mowa tutaj o jedwabiu CHI, o którym chyba każdy z nas już słyszał. Jest to produkt o którym zapomniałam a który pozytywnie mnie zaskoczył. Z pewnością jest godny polecenia po za tym można powiedzieć że jest prawie idealny. Zapraszam do lektury.

Od producenta:
 Jedwabny kompleks odbudowujący włosy. Bogata odżywka bez spłukiwania, regeneruje włosy. Wzmacnia włosy, nadając im niewiarygodną miękkość. Wspaniale wygładza włosy,nadając im miękkość i niewiarygodny połysk.Bogata w proteiny jedwabiu,pszenicy i soi, zawiera wyciągi z siół,witaminy i ceramidy, które wnikają głęboko w strukturę włosa odżywiając go. Silk Infusion to niezastąpiona ochrona przed wysoką temperaturą suszarki,prostownicy, lokówki oraz przed promieniami słonecznymi.


Moja opinia o produkcie:
Zacznę od minusów bo ich jest zdecydowanie mniej, jedynym minusem który dostrzegam jest niewygodne i mało poręczne opakowanie. Po za tym produkt dostępny jest w 15 ml buteleczce za dość korzystną cenę. jest łatwo i ogólnie dostępny. Ma dobrą konsystencję i przyjemny zapach, który utrzymuje się przez dłuższy czas na włosach. Produkt dobrze chroni końcówki przed uszkodzeniami. Ułatwia rozczesywanie. Zmiękcza je i wygładza. Nadaje blasku. Jest wydajny. Spokojnie mogę go nazwać moim ulubieńcem do włosów na tą chwilę!
Cena:4,99/15ml

Zalety produktu:
-korzystna cena
-wydajność 
-dobra dostępność
-dobra konsystencja i przyjemny zapach
-dobrze zabezpiecza końcówki
-ułatwia rozczesywanie
-zmiękcza koncówki
-nadaje blasku i wygładza
  
Wady produktu:
-jedyną wadą produktu jest jego nieporęczne opakowanie

Ocena produktu:
5/5


Komentarze

  1. Czy ten produkt nie przetłuszcza włosów? Niestety, mam bardzo przetłuszczające się, a przy okazji zniszczone (farbowanie, prostownica, itd.) i wiele odżywek regenerujących włosy, jest dla mnie straszna, bo włosy przetłuszczają mi się jeszcze szybciej :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedwab najlepiej używać raz,zaraz po umyciu włosów gdy nasze włosy są jeszcze wilgotne na same końcówki, w tedy nie ma mowy o przetłuszczonych włosach a jedwab doskonale wsiąka we strukturę włosa bez efektu opadniętych stronków ;D

      Usuń
  2. Chętnie wypróbuje, bo jeszcze nie miałam okazji, do tej pory tylko używałam jedwabiu Biosilk. Ogólnie lubię tego typu produkty, znacznie ułatwiają rozczesywanie i włosy są cudownie miękkie, ale się nie puszą.

    OdpowiedzUsuń
  3. oj niestety nie dla mnie jedwabie...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty