Aleosowy duet od Garniera nadający miękkość


Cześć Wszystkim, dziś o kolejnym kosmetyku do włosów a nawet o dwóch. Przygotowałam dla Was post o aloesowym zestawie z Garniera z serii Ultra Doux. Jeżeli jeszcze o nim nie słyszeliście a chcecie sie czegoś dowiedzieć to zapraszam serdecznie do dalsze części notki.

Szampon Ultra Doux Aloes


Szampon ma gęstą, mleczną konsystencję.Znajduje się w poręcznym 250 ml opakowaniu.
Szampon dobrze się pieni,jest delikatny,kremowy. Jest mało wydajny. Dobrze oczyszcza skórę głowy i włosy.Nie przesusza, nie podrażnia skóry głowy. Włosy są po nim naprawdę gładkie i miękkie. Dobrze się rozczesuje po nim włosy, włosy sie nie plączą. Może obciążać włosy. Dlatego dobrze go stosowac raz na jakiś czas a nie do codziennej pielegnacji.

Moja ocena produktu:
4/5

Odżywka Ultra Doux Aloes

Produkt ma biało przeźroczystą, rzadką konsystencję. Znajduje się w opakowaniu 200ml. Jak dla mnie konsytencja odzywki jest za lejąca. Produkt szału na włosach nie robi. Delikatnie je odżywia i nawilża. Nie wysusza włosów. I to chyba tyle z jego strony, czyli dla mnie średniak.

Moja ocena:
3/5

Moim zdaniem zestaw taki sobie, oceniam go na 3+. Szampon całkiem fajny, jednak odżywka nie nalezy do najlepszych. Ciesze się jedynie ze kupiłam ją za okazyjna cenę 9,99zł, bo więcej  pieniędzy bym za to nie dała.Najlepiej kupić sam szampon. O wiele bardziej do gustu przypadł mi mój ostatni zestaw z Nivea.



Komentarze

  1. tego akurat nie probowalam
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/01/walentynki-tuz-tuz.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy wczesniej nie widzialam tego duetu

    OdpowiedzUsuń
  3. mi po tej odżywce bardzo dobrze się rozczesywało włosy i za to ją polubiłam, a poza tym jednym plusem to słabo :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Produkty Garniera do włosów niezwykle rzadko goszczą w mojej łazience, ale ciekawa jestem tego zestawu Nivea, o którym wspominasz na końcu postu- pisałaś już o nim? bo jakoś znaleźć nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak pisałam,proszę tutaj masz link: http://faashhiion.blogspot.com/2014/02/o-duecie-idealnym-nivea-diamond-gloss.html ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty