Paznokcie twarde i lśniące jak diament - odżywka Eveline



Cześć Kochane;* 
  dziś mam dla Was post o jednej z sławnych odżywek z Eveline do paznokci. Nadaje się idealnie do codziennej pielęgnacji naszych paznokci . Wzmacnia i chroni przed uszkodzeniami. Jest to kosmetyk warty wypróbowania. Zapraszam do dalszej recenzji.



Od producenta:


Ekstremalnie wzmacniająca odżywka zabezpieczająca słabe paznokcie przed łamaniem, pękaniem i rozdwajaniem. Formuła z tytanem i diamentami tworzy na powierzchni paznokci supertwardą powłokę, która zabezpiecza przed kruchością, łamaniem i uszkodzeniami. Odżywka wzmacnia i dogłębnie nawilża, zapewniając elastyczność i zdrowy wygląd paznokci.Sposób użycia: codziennie nakładaj jedną warstwę preparatu bezpośrednio na paznokcie.

Moja opinia:
Paznokcie po pomalowaniu odżywką nabierają zdrowy i schludny wygląd. Odżywka ma rzadką konsystencję w kolorze mlecznym. Lakier delikatnie wybiela paznokcie. Odżywka nie przyspiesza wzrostu .Dobrze chroni paznokcie. Wzmacnia je, paznokcie wydają sie twardsze. Na pewno mniej się rozdwajają. Jest wydajna mi starcza na około 6 miesięcy.

 
Zalety odżywki Eveline:
-wydajna
-korzystna cena
-mleczny kolor,nadający zdrowy wygląd paznokciom
-dobra konsystencja
-dobrze chroni paznokcie
-dobrze sprawuje się jako baza pod lakier
-wzmacnia i utwardza paznokcie 
-zmniejsza rozdwajanie sie paznokci
 
Wady odżywki Eveline: 
-zawiera formaldehyd, środek uczalający

Moja ocena odżywki:
5/5

Recenzja siostry odżywki Eveline:





Komentarze

  1. Dzisiaj się wybieram na drobne zakupy i mam w planie nabyć odżywkę z Eveline, ale ta wybielającą, Justyna z kobietatestuje pisała o niej. A ta, o której Ty piszesz też wygląda na całkiem fajny produkt, tylko aktualnie bardziej mi zależy na rozjaśnieniu paznokci, ale prędzej czy później tą tez przetestuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie wiedziałam ze taka odzywka wgl jest;) jak ta wykoncze to i za tą się zabiorę;P

      Usuń
  2. ja polecam również z Wibo, która też jest diamentowa, ale i się skuszę na tą właśnie z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie się napaliłam na nią :) Wczoraj nie zmusiłam się do zakupów, ale dzisiaj biegnę po nią na bank :) A tu masz link do wpisu, o którym mówiłam:
    http://kobietatestuje.blog.pl/test-odzywka-wybielajaca-eveline-cosmetics/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię odżywkę z Eveline, bo nadaje się doskonale jako baza pod lakier ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty