Me Time - TAG


Cześć Kochani;*
dziś mam dla Was małą odskocznię od kosmetycznego świata, bo ile można o tych kosmetykach;) Czyli czas na jakiś Tag,bo dawno ich nie było. Tym razem mam dla Was: Me Time, czyli tag o czasie poświęconym dla siebie. Zapraszam.


 Pytania do tagu czas dla siebie:
 
1. Co czytasz lub oglądasz, gdy masz czas dla siebie?
 Gdy mam czas dla siebie oglądam Youtuba, nadrabiam zaległości w serialach TVD i The Originals. A ostatnimi czasy czytam sobie te dwie książki:
-Cztery
-Gwiazd naszych wina


 
2. Co masz na sobie podczas czasu dla siebie?
Często zdarza mi się chodzić w piżamie po domu gdy wiem że już nigdzie nie wychodze tego dnia, ale często chodzę też w dresie lub leginsach i ulubionej bluzie.
 
3. Jakich kosmetyków używasz podczas czasu dla siebie?
Zazwyczaj nie używam wiele, ale gdy już cos używam to jest to oliwka Babydream fur Mama,odżywka do paznokci Eveline 8in1 i jakas maseczka na twarz.
 
4. Jaki jest twój ulubiony lakier do paznokci na tę chwilę?
Na te chwile mam dwa ulubione lakiery dwa z firmy Golden Rose z serii Color Expert:
jeden w kolorze wina, drugi zaś w kolorze ciemnej fuksji. Numerki  34 i 30.


 

5. Co jesz/pijesz podczas czasu dla siebie?
 Moimi ulubieńcami zimowymi co do picia są te dwie herbatki:
-Herbatka Kings Crown o smaku truskawek z bitą smietaną
-Herbatka Posti, zielono-biała herbatka z mango i pomarańczą
Oby dwie smakują przepysznie.
 

6. Twoja ulubiona ostatnio świeczka?
 Ostatnimi czasy moją ulubioną świeczką jest świeczka z Rossmana i zapachu Sweet Muffin.
Mam juz drugą i nadal mnie zachwyca swoim pięknym zapachem.



7. Czy spędzasz czas dla siebie poza domem?
 Oczywiście zdarza mi się spędzać czas dla siebie po za domem i bardzo to lubię, zwłaszcza latem przebywając na świeżym powietrzu.

8. Czy poszłabyś do kina sama?
Jeszcze nigdy sama w kinie nie byłam na filmie, ale nie widze w tym nic dziwnego i nie czułabym się gorzej będac sama w kinie.
 
9. Ulubiony sklep online?
 Moim ulubionym sklepem online kosmetycznym jest: Ezebra i Mintishop. A sklepem z odzieżą i dodatkami jest kupbuty.pl i elilu. Wiadomo bezkonkurencyjnie jest tu Allegro,którego nawet nie biorę pod uwagę.






Komentarze

  1. Fajny tag :) i piękne lakiery i zrobiłaś mi smaka na jakąś pyszną herbatkę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty