Wibo Glamur Sand nr 4 ❤


Cześć ;*
Dziś szybka prezentacja piaskowego lakieru,który skradł moje serce. A mowa tutaj o lakierze z Wibo z serii Glamur Sand, kolor jest przepiękny wygląda niczym rozgwieżdżone niebo bezchmurną nocą. Gwiezdny pył. Efekt wygląda zjawiskowo. Zapraszam do oglądania ;)






cena: 6,99/8,5 ml

Zalety lakieru Wibo:
+szybko schnie
+dobrze kryje 1 lub ewentualnie 2 warstwy
+nie zostawia smug
+jest dość trwały w porównaniu do ceny,trwałość 3 dni
+łatwodostępny
+gruby pędzelek
+ nie typowy kolor
+dobra cena
+dostępność szafa Wibo w Rossmannie

Wady lakieru Wibo:
-szybko gęstnieje


Moja ocena lakieru Wibo:
5/5


Według mnie kolor jest naprawdę nietypowy i z pewnością będzie przykuwał uwagę, a lakier jest jak najbardziej godny wypróbowania. Jeżeli lubicie błyskotki na waszych paznokciach to jak najbardziej Wam polecam.






Komentarze

  1. Świetny jest ten lakier, sama go dzisiaj pokazywałam na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekny lakier! musze wyprobowac ta marke!
    zapraszam na konkurs wygraj plaszczyk z oasap bedzie mi milo jak wezmiesz udzial
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/11/oasap-cap-coat-giveaway-wygraj-plaszczyk.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo efektowny ;) podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty