Jak naprawić uszkodzony cień?




Cześć;* dziś mam dla Was post o tym jak naprawić uszkodzony cień. Na pewno niektórym z nas upadł cien ,a jeśli nie to warto wiedzieć jak naprawić taki  cień. W tym poście pokaże Wam mój sposób.

Czego będziemy potrzebować: 



-uszkodzonego cienia
-pęsety,patyczka
-mała miseczkę
-chusteczkę higieniczną
-spirytusu salicynowego

 Niestety ja nie miałam uszkodzonego cienia i musialam go sama celowo uszkodzić;)
 
Krok 1 - Przesypujemy rozsypany cień do miseczki.

Krok 2- Rozdrabniamy ten cień za pomocą pęsety,patyczka na równą masę

Krok 3 -Dodajemy kilka kropel spirytusu i mieszamy,konsystencja musi byc gęsta!



Krok 4 Delikatnie przekładaj masę do formy po cieniu

Krok 5 - Cien znajdujący się już w formie wyrównujemy za pomoca chusteczki i odsączamy nadmiar alkoholu,reszta i tak sie ulotni. Chusteczkę należy przyłożyć kilkakrotnie.

Krok 6- Pozostawiamy cień do wyschnięcia, następnego dnia nadaje się juz do użytku, a śladu po uszkodzeniu nie ma.


 I to na tyle odnośnie dzisiejszego posta.Dajcie znac czy podobają Wam się takie urodowe ciekawostki i DIY w tym wykonaniu. Mam nadzieję ze post w wersji zdjeciowo-opisowej Wam się spodobał;)



Szczególne pozdrowienia dla Romana i Guni ;*

Komentarze

  1. no fajny sposób, bardzo przydatny. ale czy pigmentacja cienia zostaje taka jak poprzednio? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi sie że tak, robiłam to na 2 cieniach i jednym różu do policzków i wszystko było jak dawniej co do pigmentacji;)

      Usuń
  2. Super sposób, przyda mi się bo mam takiego rozsypańca i muszę go naprawić :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty