Żele do twarzy BeBeauty

Cześć Wszystkim;*,
 Dziś mam dla Was post o żelach BeBeauty z Biedronki. Było o nich bardzo głośno, ze względu na to że ich producentem jest taki sam jak firmy Tołpa. Ja w tym poście opowiem Wam o swoich odczuciach odnośnie tych żeli. Biedronka w swoim asortymencie ma 3 rodzaje żeli: Micelarny  żel nawilżający, Delikatny krem-żel łagodzący i Normalizujący żel-peeling oczyszczający. Zapraszam.


1. Delikatny krem-żel łagodzący 
Czyli mój absolutny ulubieniec. Ma świetną kremową konsystencję na dodatek jest bardzo gęsta przez co jest wydajny,delikatnie myje i oczyszcza. Ma przyjemny zapach. Nie ściąga ani nie wysusza skóry, nie podrażnia. Delikatnie nawilża.Dobrze zmywa makijaż, w porównaniu do innych żeli z BeBeauty zmywa go najlepiej. Dobrze się pieni. Nadaje się do codziennej pielęgnacji.
 
  2.Micelarny żel nawilżający
 Ma gęstą,zbitą konsystencję żelu.Delikatnie oczyszcza skórę twarzy jednak do demakijażu oczy się nie nadaje.Nie pieni się. Ma przyjemny zapach. Nie ściąga ani nie podrażnia skóry. Dobrze nawilża skórę. Nadaje się do codziennej pielęgnacji.
3. Normalizujący żel-peeling oczyszczający
 Konsystencja tego żelu nie jest już taka gęsta, jest ona w postaci jak dla mnie bardziej peelingu niż żelu.Ma ten zdecydowanie najbardziej intensywny zapach. Delikatnie się pieni, ma drobne ale dobrze ścierające drobinki. Dobrze oczyszcza i wygładza skórę.Pozostawia gładkość i miękkość. Nadaję się do codziennej pielęgnacji.

Cena :4,99zł/150ml



 A Wy co myślicie o tych kosmetykach?
Miałyście któryś z nich?  Który to wasz ulubiony?   A może używacie czegoś innego? Czekam na komentarze z miłą chęcią poczytam.


Komentarze

  1. Mialam wszystkie 3 i czesto do nich wracam. Moim ulubiencem jest zel micelarny, zel krem niestety bardzo sciaga mi skore.

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie miałam z nimi do czynienia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje ukochane żele! :) Szczególną sympatią darzę żel micelarny.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty