5 smaczków z Biedronki


Cześć;* dziś mam dla Was smaczki z Biedronki, czyli tanie i dobre produkty,które znajdziemy w Biedronce i na które warto zwrócić uwagę.Będą to produkty przede wszystkim ze sfery pielęgnacji.Dziś zapraszam Was na część pierwszą z tej serii.

1.Płyn micelarny do demakijażu
Mój smaczek numer jeden,używałam Biodermy, Ziaji, Dermedic, Bielendy i Garniera ale jakoś mi nie pod pasowały. Dobrze zmywa makijaż, nie podrażnia, jest wydajny i za szalenie niska cenę. Jest warty uwagi.
cena-4,99zł/200ml
Więcej o nim tutaj :

2.Żel Oceania 
 Od nie dawna w Biedronce są dostępne nowe żele, moim ulubieńcem wśród nich jest żel miód i mleko. Uwielbiam zapachy owocowe ale jeszcze bardziej wolę te o zapachu miodu.Przepiękny zapach który na dodatek utrzymuje się na ciele. Gęsta konsystencja sprawia że jest wydajny.
Cena-2.99zł/500ml

3.Krem do rąk regenerujący SOS
 Krem dobrze nawilża,zapobiega wysuszeniu skóry. Dobrze chroni przed pękaniem w okresie jesienno-zimowym. Przepięknie pachnie.Ma gęstą,zbita konsystnecję.
Cena-2,99zł/125ml

4.Peeling do stóp
Peeling złuszczający martwy naskórek z naszych stóp.Ma delikatny przyjemny zapach.Jest gruboziarnisty dodatkowo posiada w sobie kwas owocowy. Dobrze nawilża skórę i zmiękcza ją.
Cena:2,99/75ml

5.Płatki do demakijażu Carea
 Trzywarstwowe płatki idealne do demakijażu czy do zmywania lakieru z paznokci.Lubię je za to że mają tak jakby obszyte brzegi i się nie rozwarstwiają.
Cena:2,99zł/120szt.


Już wkrótce następna seria bo już mam kilka produktów. Mam nadzieję że taka seria Wam przypadnie do gustu. Pamiętajcie tanie nie znaczy złe. Warto przełamać swój strach przed użyciem "biedronkowych kosmetyków" i miło się zaskoczyć.



Komentarze

  1. Lubiłam ten peeling i płatki. Żelu i kremu do rąk jeszcze nie miałam, a z tym micelem się szczerze nie lubię-strasznie podrażnia oczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem fajne zakupy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty