Porównanie odżywka kontra maska


Cześć;*
Dziś mam dla Was post z tematyki włosomaniactwa. W tym poście porównam dwa główne kosmetyki do pielęgnacji włosów,czyli maskę i odżywkę. Opowiem Wam czym tak naprawde się one różnią. Zapraszam;)


Maska  
    • ma gęstą konsystencję
    • otwiera łuski
    • wnika w głąb struktury włosa
    • bardziej odżywia
    • poprawia stan(wewnątrz)włosów
    • może zregenerować i odbudować włosy
    • nakłada się ja na dłużej niż 15 minut
    •  isnieje tylko maska do spłukiwania
    • istnieje wieksze prawdopodobieństwo że przy niewłaściwym nałożeniu może obciążyć włosy
    • stosowana powinna być 1/2 w tygodniu w zależności od częstości mycia włosów



Odżywka
    • ma rzadszą konsystencję
    • zamyka łuski
    • pozostaje na zewnętrznej strukturze włosa
    • mniej odżywia
    • poprawia (zewnątrz)wygląd włosów
    • nie zregeneruję ani nie odbuduje włosów
    • nakłada sie ja na mniej niz 15 minut
    • isnieję odżywka do spłukiwania jak i bez spłukiwania
    • istnieje mniejsze prawdopodobieństwo że obciąży włosy
    • stosowana powinna być po każdym myciu włosów




 Mam nadzieje że ten post okaże się przydatny i dzieki niemu co nie co się dowiecie. Mam także nadzieję że posty z sfery włosomaniactwa przypadną Wam do gustu, bo jak na razie o mój ulubiony temat w sferze beauty.
 






Komentarze

  1. zdecydowanie wolę maski do włosów, a odżywki tylko w spray, bez spłukiwania :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty