Podkład Bourjois Healthy mix


Witam Was moi Drodzy ;*
w dzisiejszym poście słów kilka o podkładzie o którym już słyszała każda z Was, a mowa tutaj o najpopularniejszym podkładzie z Bourjois- Healthy mix. Podkład ten zakupiłam w kwietniu na ostatniej wielkiej promocji w Rossmanie i od tam tej pory stosuję go może nie codziennie bo codziennie tez nie nosze makijażu ale zawsze gdy sie maluję mam go na twarzy. Zapraszam do dalszej części ;*


Kilka słów o produkcie od producenta: 
Delikatna i kremowa formuła podkładu subtelnie integruje się ze skórą, dzięki temu efekt makijażu jest bardzo naturalny.
    Podkład nadaje się do każdego typu skóry. Oferuje jednorodny makijaż i pół-matowe wykończenie, które zapewnia cerze świeży, naturalny wygląd.
    Owocowy, wspaniały zapach podkładu stanowi koktajl z owoców, następnie bukiet kwiatów i na końcu białe piżmo i szlachetne drzewa. Kompozycja ta tworzy delikatną aurę, która pozostawia na skórze trwały, piękny zapach.
    Podkład zawiera wyciąg z moreli, imbiru, jabłek i melonów.
        Morela - dodaje blasku
        Melon - działanie nawilżające
        Jabłko - antyutleniacz
        Imbir - działanie odświeżające

 


Moja opinia:
 Na początku miałam problem z nakładaniem tego podkładu był dla mnie za gęsty i tworzyły mi się smugi po nałożeniu, może dlatego że wcześniej używałam podkład o nieco rzadszej konsystencji a mam na myśli podkład z Rimmela Lasting Finish 25 hr, którego recenzję macie tutaj( klik).  Jednak po pwenym czasie nauczyłam sie go nakładać i bardzo się z nim polubiłam. Po pierwsze podkład jest lekki na twarzy nie czuć go. Fajnie wyrównuje koloryt skóry i zakrywa mniejsze niedoskonałości. Dopasowuję się do koloru skóry, można nim budować krycie. Pachnie owocowo. Nie podrażnia, nie zapycha porów. Jest wygodny w użytkowaniu bo ma pompkę oraz dodatkowo jest w przeźroczystym opakowaniu gdzie widać zużycie. Na całą twarz potrzebuję 1,5 do 2 pompeczek. Ściera się po około 10 godzinach.



Produkt warty spróbowania choć jego cena standardowa może nieco odstrasza warto jednak polować na promocje. Produkt łatwo się nakłada, fajnie kryje dodatkowo nawilża, nie podrażnia nie zapycha, nic tylko brać .



Komentarze

  1. Uwielbiam go za naturalne wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Bourjois uwielbiam tusze do rzęs, inne ich produkty jakoś mi nie służą:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie był ok, sprawdzał się zwłaszcza latem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszamy do sprawdzenia oferty sklepu kosmetykizameryki.pl. W naszej ofercie owocowy podkład rozświetlający Bourjois Healthy Mix Foundation Radiance Reveal jest dostępny już za 28,49 zł.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty