Wibo Growing Lashes


Dziś czas na prezentacje i recenzje kolejnego produktu do oczu,tym razem będzie to tusz Growing Lashes z Wibo. Jest o nim w świecie blogosfery dość głośno,jedni go zachwalają drudzy odradzają. Ja po pierwszym użyciu byłam bardzo zawiedziona, jednak przy dłuższym jego stosowaniu i przyzwyczajeniu do niego a przede wszystkim do jego dość nietypowej szczoteczki,zmieniłam zdanie. Coraz bardziej podoba mi się efekt końcowy jaki daje.



 
Rzęsy bez tuszu:


Rzęsy z tuszem:
 Zalety Wibo Growing Lashes:

+niska cena
+ogólnie dostępny
+nietypowe opakowanie
+silikonowa,drobna szczoteczka
+dobrze wydłuża
+delikatnie pogrubia

Wady Wibo Grownig Lashes:

 -minusem jest tu formuła,tusz sie obsypuje
-tusz szybko gęstnieje
 
Podsumowując,jest to całkiem dobry tusz za niską cenę. Daje naprawdę dobry dzienny efekt na rzęsach. Dobrze wydłuża,rozdziela i lekko pogrubia rzęsy. Jak za tą cenę to jest naprawdę godny polecenia i wypróbowania.

 

Komentarze

  1. Masz piekne rzesy, uzywalas moze jakis odzywek lub olejkow?

    OdpowiedzUsuń
  2. woooo ale efekt ,musze go zakupic!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/07/szyfonowa.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz genialne rzęsy ;) zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz piękne rzęsy, a efekt tuszu całkiem dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go i bardzo lubię! :) Chociaż faktycznie szybko gęstnieje, mam mój niezbyt długo, a już jest do wyrzucenia...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty