Paznokcie w Czerwcu ❤



Witajcie, tym postem chciałabym wprowadzić serię,która prawdopodobnie ukazywała by się co miesiąc,o ile będe tak systematyczna . Pokazywałam bym Wam jak wyglądały moje paznokcie w ciągu całego miesiąca.Jakich lakierów użyłam i jak to wszystko się prezentowało. Tak więc zaczynajmy.
Ciemny beż & złoto
Użyłam:
Vipera nr 66
Wibo Express growth nr 396



Jasny beż & złoto

Użyłam:
Vipera nr 66
Wibo Trends Nude nr 351




Piaskowy róż
Użyłam:
Wibo Candy Shop nr 1




Brzoskwiniowy
Użyłam:
Golden Rose nr 362




Błękit
Użyłam:
Golden Rose seria Colour Expert nr 56




Blady róż
Użyłam:
Lovely Color mania nr 93




French

Użyłam:
Lovely Color Mania nr 203
Safari biały





Tak wyglądały moje paznokcie w tym miesiącu. Jak widać dominowały beże i pastele.
A za miesiąc już kolejny post z tej serii.Mam nadzieje że dzięki tym seriom będe bardziej systematyczna co do malowania paznokci,ponieważ uwielbiam mieć pomalowane paznokcie ale nie nawidzę ich malować.


Komentarze

  1. Słonko popraw błędy stylistyczne na początku posta. Piękne paznokcie. Tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty