On and On Bronze


Dzień dobry, dziś przychodzę do Was z prezentacją i recenzja sławnego już tu i tam produktu firmy Maybelline, a mowa tutaj o Color Tattoo , czyli o utrzymującym aż 24 godziny cieniu w kremie. Zapraszam.

On and On Bronze

 cena:25zł/4ml
dostępność: szafa Maybelline-Rossmann 

Zalety Color Tattoo:

+wydajność
+trwałość, nie próbowałam 24h, ale jest naprawdę dobra, cień nałożony rano wygląda niemal identycznie wieczorem
+dobrze się aplikują i rozcierają
+można aplikować palcem
+solidne i schludne opakowanie
+idealnie napigmentowany
+konsystencja kremu/ żelu
+lekka formuła
+nie roluje się

Minusy Color Tattoo:

-cena
-w Polsce stacjonarnie dostępnych jest jedynie 8 kolorów
 

Moja ocena Color Tattoo:
5/5

Prezentacja cienia na dłoni:

 Cienie są naprawdę warte uwagi i warto na nie wydać trochę więcej, lub upolować na promocji.Są świetnej jakości i zadowolą nawet tą najwybredniejszą. Można z nich wyczarować dziennego zwyklaka i coś bardziej dopracowanego na wieczór. 
Ja jak na razie posiadam tylko jeden kolor nr 35, ale już powoli czaje się na kolejne.



Komentarze

  1. też mam na razie tylko jeden cień z tej serii, ale teraz w hebe będzie promocja -40% na m.in. markę maybelline to chętnie kupię następny o ile jakiś przypadnie mi do gustu :) właśnie mam szare oczy więc wydaje mi się, że będę polować na odcienie brązów/kremów/beży/złota i właśnie ten powyższy pewnie byłby najlepszy, bo podobają mi się jeszcze 2 odcienie, ale niestety w PLN nie są dostępne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wygląda, ale cena zdecydowanie nie zachęca :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy któryś z tych cieni dostępnych w rossmannie nadaje się do brwi? czy raczej nie? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jeden jest idealny do brwi nr.40 Taupe ;)))

      Usuń
    2. To super :) Na pewno kupie. Dziękuje za odpowiedź. :) Bardzo fajny blog z,nalazłam Cię na photoblogu i podoba mi się tu :D :) Na pewno będę stala bywalczynią tutaj. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  4. Dziękuję i również pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty