Alantan Dermoline


Cześć, dziś opowiem Wam trochę o kremie idealnym do twarzy dla wrażliwej skóry. Krem ten kupiłam przypadkiem będąc w aptece jakieś 3 miesiące temu, i od tamtej pory wciąż go stosuje. Jest to krem który pomaga w regeneracji naszej skóry i dobrze ją odżywia i nawilża.
No i po tych słowach wstępu,przejdźmy dalej do składników,przeznaczenia i wszystkich właściwości tego kremu.





Skład:
 Aqua, Panthenol and Propylene Glycol, Ceteargyl Alcohol and Polysorbate 60, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Octyldodekanol, Caprylic/Capric Triglyceride, PEG-8, Dimethicone, Allantoin, Ethylparaben, Methylparaben, Propylparaben, Citric Acid


Od producenta:
Łagodzi podrażnienia skóry, wspomagając procesy jej regeneracji. Idealnie nawilża wysuszoną i skłonną do podrażnień skórę, przynosząc jej ulge i ukojenie. Alantoina przyspiesza regenerację naskórka. D-pantenol reguluje gospodarkę wodną, zapewniając skórze elastyczność.


Zalety kremu:
+niska cena ok.7/8 zł za 50 ml
+wydajny,używam od 3 miesięcy i nadal sporo go zostało
+gęsta konsystencja
+łatwo dostępny w każdej aptece
+wygładza
+nawilża
+regeneruje
+wydaje mi się że wzmocnił mi rzęsy,bo są bardziej gęste
+łagodzi stany zapalne na skórze
+lekki,szybko się wchłania


Wady kremu:
-nie ma zapachu,jednak bardzo lubię jak kosmetyki pachną,zwłaszcza te do twarzy

Moja ocena kremu:
5/5


Moim zdaniem jest to idealny krem nie tylko do cery wrażliwej, idealny na taką gorącą porę, bo jest lekki i szybko się wchłania, a dodatkowo super nawilża i przyspiesza regeneracje skóry. Super produkt za niską cenę,każda z nas może sobie na niego pozwolić.


Komentarze

  1. nigdy o nim nie słyszałam, ale zapowiada się ciekawie i przede wszystkim ma przystępną cenę, więc już zapisałam sobie go na mojej liście "must have" na sierpień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten krem to mój wielki must have od dawna, nie wiem czemu jeszcze się po niego nie wybrałam do apteki ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty