July's haul ♡

 Czas na mały zakupowy haul z ostatniego tygodnia, w prawdzie nie jest on duży bo byłam na wakacjach w Krakowie i w górach i z całego tygodnia zakupowego zostały mi 3 dni.Wypoczynek bardzo mi się przydał i choć był krótki to i tak wracam mega wypoczęta zrelaksowana i wybawiona. Ale oczywiście lepsze to niż nic, tak więc let's go !


1.Bransoletka rzemykowa z kuleczką Shamballa
Cena 15 zł, kupiona w Sukiennicach

 


2.Duży donut do włosów, średnica 12 cm
Cena 5 zł, sklep chiński market

3.Naszyjnik kolia czarne trójkąty
cena 7,99 zł ,Allegro


4.Kolia azteckie wzory
Cena-6,99 zł, Allegro


5.Lakier do paznokci  CR żółty neon
cena 5 zł, pojemność 18 ml


6.Lakier Lm neonowa pomarańcz
Cena -5 zł, pojemność18 ml


7.Pocket książek Richarda Paul Evans
Cena- 19,90 zł za trzy ksiązki i przesyłkę, w tym dniu przesyłka była darmowa
Zamówione na znak.com.pl , bardzo polecam tą księgarnie internetową , mają duży wybór i szybką przesylkę.









No i to na koniec moich zakupów na pewno w przyszłym tygodniu będzie ich więcej.
Miłego dnia wszystkim.


Komentarze

  1. świetne łupy, naszyjniki mi się takie marzą! a kolory lakierów typowo wakacyjne i energetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No małe ale udane zakupy;) a o kolorkach takich lakierów już od dawna marzyłam;))

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. no klasyczne i proste czyli mój styl;))
      również pozdrawiam;*

      Usuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty