Herbatka 'Rześki poranek' - suplemet diety

Dzięki ostatniej akcji na Facebooku pt: "Zostań Ambasadorem preparatów ziołowych Ojca Grzegorza" w której wzięłam udział ,teraz mam możliwość testowania herbatki ziołowo-owocowej 'Rześki poranek' ,którą można traktować jako suplement diety. Z tego powodu jestem bardzo zadowolona ponieważ uwielbiam pić herbatę i co najlepsze smakować nowych herbat.
Tak więc samo testowanie tej herbatki było dla mnie czysta przyjemnością.

 Herbatka owocowo- ziołowa  'Rześki poranek'

Producent:
Labaratorium Medycyny Naturalnej

Wskazania:
 Preparat pochodzenia naturalnego polecany w celu wspomagania organizmu  w stanach przemęczenia zwłaszcza w okresie letnim.

Skład:
 Owoc Jabłka, Kwiat Hibiskusa, Owoc Aronii, Kora Cynamonowca, Liść Mięty, Kwiat Rumianku, Goździk.

Sposób użycia:
Napar z jednej saszetki pić 2/3 razy dziennie. Herbatkę można dosładzać np. miodem.


Herbatka ta jest mieszanką stworzona na podstawie zasad tradycyjnej medycyny chińskiej.
Jest uzupełnieniem codziennej diety w stanach przemęczenia zwłaszcza w okresie letnim. Jest doskonałym dodatkiem do porannego lekkiego śniadania.Ma intensywny zapach i smak. Sposród dobrze wyczuwalnego owocowego smaku wyłania się delikatny i orzeźwiający posmak ziół. Napar po zaparzeniu ma śliwkowe zabarwienie.Herbatka z pewnością doda nam energii i pobudzi nas do działania.
W opakowaniu jest 20 torebek.Do produkcji celowo użyto dużych torebek, aby ułatwić wydobycie wszystkich walorów herbatki.

Masa netto herbatki : 100 g, Cena: 10 zł

Wszystko na temat herbatek i same herbatki można zamówić na tej stronie:

Komentarze

  1. bardzo lubię wszelakie herbatki. Świetna nazwa.

    OdpowiedzUsuń
  2. wydaje mi się zbyt kwaskowata w smaku. Herbaty uwielbiam! Moje herbaty to Dilmah

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty