DIY Shorts for Summer



Czas na mały Handmade, już od jakiegoś czasu chodziło mi po głowie zrobienie shortów 'ombre'.
I w końcu wzięłam się do roboty.5 minut pracy a tak niezwykły efekt bez większych kosztów. Do przygotowania potrzebna będzie miska stare Jeansy, z których zrobimy shorty i wybielacz.
Ja użyłam ACE, oczywiście można użyć każdy inny. Tak więc zrobione przez nas shorty wkładamy do miski i zalewamy roztworem wody i wybielacza w stosunku 1:1. Shorty zalewamy tak głęboko ile chcemy je wybielić, ja zalałam  je w połowie. Zostawiamy na noc 24h, następnie dobrze pierzemy w wysokiej temperaturze by pozbyć się zapachu wybielacza. No i gotowe, mamy nowe shorty .



Moje DIY Shorty:
 -Before


-After









Moje inspiracje:










Z pewnością niedługo pojawi się jeszcze jedna parka shortów, jednak tym razem pobawię się nieco z ćwiekami.Zobaczymy więc jakie będą tego efekty;)




Komentarze

  1. Chętnie zobaczę spodenki nabite ćwiekami.
    Bardzo fajnie wyszła Ci ta przeróbka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję;*:) i z pewnościa jak je zrobię to się pochwalę;)

      Usuń
  2. kiedyś w liceum facet od wf coś tam tłumaczył jakieś myki, że można fajne wzory zrobić.

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to poszukam na necie i może udami sie coś stworzyć;)
      wiem że na recepturke też można próbować;)

      Usuń
  3. Rozdanie kosmetyczne u mnie :) Zapraszam!
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/2013/06/rozdanie-kosmetyczne.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty