Tag - About me ♡


Czas na letnio wakacyjny Tag About Me czyli Tag o mnie ;) Może i nie będzie najciekawszy ale 
 zrobienie go sprawi mi wielką przyj\emność. Tak więc zaczynajmy.


Pytania i Odpowiedzi:

1. Jak masz na imię?
Na imię mam Martyna.



2. Kiedy masz urodziny?
Urodziny mam 14 maja.
 

3. Co studiujesz? Jaka była twoja wymarzona praca w dzieciństwie?
Chciałam studiować architekturę,potem marketing a na końcu padło na ekonomię.Wymarzona praca pani policjantka;D

4. Czy masz chłopaka/ dziewczynę?
Tak,chłopaka.
 
5. Jakiej muzyki słuchasz?
Każdej a w szczególnści Rock i Metal <3


6. Czy pracujesz?
W chwili obecnej nie.

7. Czego szukasz w drugiej osobie?
Oparcia,zrozumienia.

8. Do kogo się zwracasz, gdy jest ci smutno?
Mama,chłopak

9. Ulubione jedzenie?
Zjem wszystko;) A pootem dupa rośnie;P

10. Ulubiona część garderoby?
Shorty;D

11. Czy masz zwierzątka?
 Dwa koty,psa;)
Mój pies kiedy był mały i grzeczny.

 
 


12. Ulubione miejsce?
 Własny pokój,ogród;)


13. Czy masz drugie imię?
Nie mam
 
14. Ulubiony przedmiot w szkole?
Matematyka
 
15. Ulubiony napój?
Niestety Pepsi;P


 
16. Jaka jest twoja ulubiona piosenka w tym momencie?
 TH-Zoom into me

17. Jakie imiona nadałabyś dzieciom?
Aleksnader, Agata 

18. Czy uprawiasz jakieś sporty?
Jogging i fitness;D
 
19. Ulubiona książka?
Nie mam jednej;) Tylogie Hunger Games,The Last Song, Trylogia Jeździec Miedziany,Pamiętnik Narkomanki




 
20. Ulubiony kolor?
Biały,czarny.

21. Ulubione zwierzątko?
 Kociaki;)



22. Ulubione perfumy?
 Celebre

23. Ulubione święto?
 Christmas



24. Czy skończyłaś liceum?
Tak w tym roku;)
 
25. Czy kiedykolwiek byłaś za granicą? Ile razy?
Tak,byłam. Dwa razy;) Ale w przyszłości chcę zwiedzać jak najwięcej!
A tu kilka zdjęć z UK:

 
 

 
26. Czy mówisz w innych językach?
Tak,niemiecki, angielski.
 
27. Czy masz rodzeństwo?
Tak młodsze rodzeństwo,siostę i brata.
To moja siostra.

 

28. Ulubiony sklep?
Jakiś z ciuchami,np. SecondHand
 
29. Ulubiona restauracja?
Nie mam ulubionej, może Pierinio;P
 
30. Czy lubisz szkołę?
Lubiłam;)
 
31. Ulubiony youtuber?
Stylizacje2

32. Ulubiony film?
Titanic, Hunger Game



33. Ulubiony program w telewizji?
 Nie mam ulubionego, bo nie oglądam TV.

34. PC czy Mac?
Mac
 
35. Jaki masz telefon?
 Taki biały;)


36. Ile masz wzrostu?
1,58

To już koniec informacji o mnie.Na razie niczego więcej się już nie dowiecie;)
Miłego wieczoru;*


Komentarze

Popularne posty