Lovely konturówka do ust Perfect line nr1





Dzień Dobry Wszystkim :*
dziś mam dla Was prezentacje i krótką recenzję mojej nowej zdobyczy do ust, a jest nią  konturówka do ust od Lovely,którą zakupiłam całkowicie przypadkiem na promocji -49% w Rossmannie. Zapraszam; *




Od producenta:
 Konturówka do ust Perfect Line z serii Lovely firmy Wibo w trzech klasycznych odcieniach. Idealna miękkość kredki sprawi, że precyzyjnie zakreślisz kontur ust. Z kredką do ust Perfect Line z serii Lovely firmy Wibo wykreujesz swój kształt ust, nadać im optycznie większą objętość lub nawet użyć jej zamiast pomadki na całe usta w celu uzyskania długotrwałego efektu. 


Moja opinia:
 Produkt ma wykończenie matowe delikatnie wpadające w satynowe. Produkt ma dość miękką konsystencję przez co kredka łatwo nakłada się na nasze usta. Kredka nie ma zachwycającej trwałości ale ten nie spływa z ust po godzinie. U mnie nie podkreśla suchych skórek. W ciągu dnia nie wyjeżdża po za kontur ust tylko delikatnie się ściera.Kredka jest w odcieniu przybrudzonego różu, dość zbliżonego do koloru ust. Kredka ze względu na swoją miękkość nie jest wydajna i trzeba ją dość często temperować.  Kredka dostępna jest w Rossmannie za cenę 6zł.




 Myślę że, pomadka prezentuje się całkiem przyzwoicie na ustach.Delikatnie podbija naturalny kolor ust i idealnie sprawdzi się do codziennego make up. Jak najbardziej ją polecam ;)



Komentarze

  1. Ładnie się prezentuje, ale raczej nie skuszę się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się nie spodobała, nadal nie wiem o co ten cały szum :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię te konturówki 😍

    panikosmetyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty