Oczyszczjąca maseczka drożdżowa z Soraya


Dzień dobry;*
dziś słów kilka o maseczce która ma za zadanie oczyścić skórę naszej buzi, a mowa tutaj o oczyszczającej maseczce drożdżowej z Sorayi przeznaczonej do cery trądzikowej. Ja cery trądzikowej nie mam ale dlaczego miałabym jej nie wypróbować. Zapraszam ;*

Od producenta:
Wysoka skutecznośc potwierdzona badaniami:
-wygładza naskórek 100%
-pozostawia cerę matową 100%
-poprawia nawilżenie 88%
-zapobiega powstawaniu nowych zmian trądzikowych 
-9/10 testujących poleciłoby tę maseczką innym osobom 

Aktywa formuła:
-Kwas salicynowy działa antybakteryjnie,odblokowuje ujścia gruczołów łojowych,zapobiega powstawaniu zaskórników i wyprysków
-Drożdże, bogate witaminy z grupy B,
-Acnebloker zestaw substancji aktywnych,które ograniczają nadmierne wydzielanie sebum
-Grabiola (superfruit) ten kwaśny owoc jest źródłem składników odżywczych,wit.B1,B2,C 


Moja opinia:
 Zacznijmy od początku, maseczka znajduję się w saszetce 2x5ml. Maseczka ma biały kolor i konsystencję kremu. Ma zapach drożdży co mi osobiście wcale nie przeszkadza. Szybko bez żadnych problemów się wchłania. Maseczka oczyszcza pory zwłaszcza okolice nosa. Nawilża skórę, skóra jest po niej gładka i wygładzona. Skóra po zmyciu maseczki jest lekko zmatowiona. Taki Efekt miękkiej i ładnie oczyszczonej buzi utrzymuje sie do 3 dni.
Maseczka dostepna w Rossmannie za cenę:2,50 zł. Polecam spróbować !



 

Komentarze

  1. Ja na szczęście trądziku nei mam. I jakoś nie przepadam za saszetkami... Ale miło, że jesteś zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam i lubiłam, ale wolę czyste glinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiałam tą maseczkę przed zmianą jej składu. Po zmianie u mnie nie spisywała się już tak dobrze :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty