Co kupiłam na promocji w Rossmanie ?


Cześć Wszystkim;*
w tym poście przedstawię Wam moje łupy z ostatnich promocji w Rossmannie,która miała miejsce przez ostatnie 3 tygodnie. Nie obkupiłam się nie wiadomo jak bardzo bo kupiłam wszystko to czego potrzebowałam bez nadmiernego robienia zapasów:)
Zapraszam serdecznie!


1.Usta,paznokcie
Jak widać nie szalałam tutaj zbytnio, ale to dlatego że nie było takiej potrzeby. Bo wszystko mam. Kupiłam jedynie przepiękny złoty lakier z Wibo Royal za 7,69 zł,który będzie idealny przy świątecznym manicure oraz konturówkę do ust z Lovely w odcieniu 1 w cenie 5,99 zł.
Recenzja konturówki już na blogu: (klik)
Recenzja lakieru do paznokci (klik)
 


2.Oczy
 Tutaj zakupiłam aż 3 tusze do rzęs, dwa nowe których nigdy jeszcze nie miałam i jeden który już miałam. Co do nowości to skusiłam się na Max Factor 2000 Calorie który kosztuje 33,99zł, i będzie to pierwszy mój produkt tej firmy. Kolejną nowością na którą skusiłam sie jest tusz od Maybelline Lash Sensational, za cenę 35,99zł. Tuszem który kiedys już maiłam i całkiem fajnie sie u mnie sprawdzał jest maskara z Eveline Celebrities za cenę 15,99zł.
Recenzja tuszu z Eveline: (klik)

3.Twarz
Jak widać tutaj zaszalałam najbardziej.Kupiłam 2 róże bo mój już jest na wykończeniu, dwa podkłady i jeden puder półtransparentny. Róż z Rimmela odcień 050 Live Pink za cenę 23,99zł, róż z Wibo 05 za cenę 9,79zł. Puder matujący półtransparentny z Wibo za cenę 10,39zł. Podkład rozświetlający z Loreala True Match w odcieniu N2 Vanilla za cenę 59 zł oraz podkład z Astora Skin Match Protect w odcieniu 202 nude, za cenę 45 zł.
 

Jak widać wielkie testy się zapowiadają tak więc często albo i częściej posty będą się ukazywać na blogu.A Wy na co skusiliście się podczas tegorocznej promocji w Rossmannie? A może nic nie kupiłyście. Dajcie znać w komentarzu :)
 

Komentarze

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty