Haul wakacyjny cz.1


Witam ponownie;*
tym razem zapraszam Was na mój haul zakupowy z ostatniego/ostatnich miesięcy. Po korzystałam trochę odrobinę z wyprzedaży i co nie co sobie kupiłam, tu trochę tam trochę i sie tego uzbierało. Dawno haulu u mnie nie było tak więc zapraszam;*

Kosmetycznie


 -Odżywka Garnier Oil Repair 2
-Balsam bronzująco-rozświetlający Dove
-Tonik ogórkowy Ziaja
-Żel do golenia Isana
-Szampon Urea Med Isana
-Płyn micelarny Garnier
-Olejek Pantene
-Olejek do skóry głowy Green Pharamacy
-Zmywacz do paznokci Isana
-Mgiełka Playboy Play it Spicy
-Masełko do ust Bielenda

Ubraniowo 
 -Torba Ebutik
-Klapki Pepco
- Mała torebka pikowana
-Sandałki na koturnie

-Czarne bikini z Ebutik
-Różowa rozkloszowana spódnica
-Czarna ołówkowa spódnica

-Spodnie dresowe TXM
-Góra od piżamy Pepco
-Czarny crop top Ebutik
-Czarna bokserka Ebutik
-Biały crop top z frędzlami Ebutik

Jakiegoś ogromnego szaleństwa zakupowego nie było,jednak uważam swoje zakupy za jak najbardziej udane.Większość rzeczy, które kupiłam były mi potrzebne reszta to drobne zachcianki. Na pewno pod koniec wakacji pojawi się druga część zakupów.

 

Komentarze

  1. koturny sliczne!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/07/maxi-ripped_18.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię żel i zmywacz z Isany, mgiełkę z Playboya i micel Garniera, ale olejek GP z papryczką tragicznie przetłuścił mi włosy, po prostu masakra :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Sandałki na koturnie są świetne, ale wolałabym w czarnym kolorze. :)
    Z kosmetycznych łupów - planuję zakup tego płynu miceralnego z Garniera, bo słyszałam wiele pozytywnych opinii na jego temat.

    OdpowiedzUsuń
  4. micelarka z Garniera to mój guru:) klapeczki w panterkę posiadam i kupuję je co roku tak po 3 pary za tą cenę :) jeszcze chciałabym taką rozkloszowaną spódniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. panterkowe japonki są super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj kochana... poszalałaś z zakupami ;) no, ale kobieta może ;) My kobiety nie potrafimy się oprzeć jakimkolwiek zakupom więc mamy usprawiedliwienie, że to jakby taka nasza choroba ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty