Szampon Urea Med od Isany

Cześć;*
dziś mam dla Was nowość kosmetyczną, szampon z mocznikiem od Isana Med. Szampon ten przeznaczony jest do delikatnej skóry głowy. Idealny do codziennej pielęgnacji. Zapraszam ;*

Od producenta:
 Szampon dzięki 5% zawartości mocznika obficie i intensywnie pielęgnuje włosy. Specjalna formuła z prowitaminą B5 wzmacnia je. Wrażliwa i delikatna skóra głowy staje się aksamitnie gładka. Nie zawiera silikonów, barwników i parabenów. 


Moja opinia:
 Produkt znajduje się w opakowaniu 200 ml, ma gęstą mleczno przeźroczystą konsystencję. Ma delikatny specyficzny zapach. Produkt nie zawiera sylikonów ani barwników i parabenów. Dobrze się pieni.Dobrze oczyszcza skórę głowy, nie podrażnia jej. Odżywia i nawilża ją. Włosy po umyciu są gładkie, miękkie i sypkie.  Produkt dostępny jest w Rossmannie za cenę 4,99zł/200ml.

Zalety produktu:
-włosy są mięciutkie i sypkie
-nawilża i odżywia skórę głowy
-włosy się mniej przetłuszczają
-bez silikonów
-bez parabenów i barwników
-dobra gęsta konsystencja
-dobrze się pieni 
-łatwo dostępny i tani
 

Wady produktu:
-mała pojemność - 200 ml


Moja ocena produktu:
 5/5 


Komentarze

  1. Czy mi się wydaje czy on podrożał ostatnio? ;o Miałam na niego chrapkę kiedyś, ale jakoś o nim zapomniałam, nie wiem czemu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się z nim nie polubiłam

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie go w końcu wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię ten szampon i muszę go znowu kupić ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty