Kredka do brwi Golden Rose nr 103


Dzień Dobry Wszystkim ;*!
dziś mam dla Was recenzję i prezentację kredki do brwi dla blondynek. Ostatnimi czasy z naturalnego ciemnego brązu zeszłam do ciepłego karmelowego blondu. Długo szukałam kredki która nie co rozjaśni moje ciemne z natury brwi ale i podkreśli moje brwi.Ta kredka jest do tego idealna. Zapraszam do recenzji.

Od producenta:
  Kredka do brwi ze szczoteczką. Produkt przeznaczony jest do podkreślania, konturowania i stylizacji brwi. Delikatna formuła idealnie się aplikuje i utrzymuje przez długi czas. Poręczny aplikator w formie szczotki pozwala ułożyć niesforne włoski w każdym momencie. Kredka dostępna w trzech kolorach.


Moja opinia:
Kredka znajduję się w opakowaniu o pojemności 1,2g.Kredka nie jest automatyczna, nalezy ją ostrzyć ale dla mnie to żaden problem. Kredka ma dobrą konsystencję, która idealnie utrzymuje włoski. Nie jest ani za tępa ani za miękka.Kredka jest wydajna przy codziennym użytkowaniu należy ją podostrzyć raz na 2 tygodnie. Kredką idealnie można wyrysować,wypełnić brew. Jest w kolorze chłodnej szarości zmieszanej z brązem. Kredka jest trwała,potrafi się utrzymać cały dzień w stanie nienaruszonym. Do kredki dołączona jest szczoteczka do przeczesywania brwi. Kredka kosztuje około 9zł.

Kredka dostępna jest w 3 odcieniach:
Zalety kredki: 
-ma dobrą konsystencję
-jest trwała 
-wydajna
-naturalny chłodny kolor
-posiada szczoteczkę
-niska cena
-łatwo dostępna
-ma woskowe wykończenie

Wady kredki:
-wadą może być to że kredka nie jest automatyczna

Brwi bez podkreślenia i po podkreśleniu kredką:

Moja ocena:
5/5 

Podsumowując, po długich poszukiwaniach znalazłam idealna kredkę dla blondynek, nie wydając przy tym ogromnej sumy pieniędzy. Kredka jak najbardziej godna polecenia. 

 

Komentarze

  1. Masz świetny kształt brwi! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może skuszę się kiedyś na kredkę. Aktualnie stawiam na puder do brwi z Golden Rose lub zwykły cień. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty