Maska i peeling SPA od Perfecty


Witam Wszystkich serdecznie; *
dziś przygotowałam dla Was recenzję dwóch mini produktów do pielęgnacji naszych stóp. Zestaw ten składa sie z peelingu wulkanicznego oraz maseczki nawilżającej. Zestaw ten super sprawdzi sie na wakacyjny wyjazd bo zajmuje niewiele miejsca i zastępuję nam krem i peeling. Zapraszam.

Od producenta:
Peeling na bazie pumeksu ze skały wulkanicznej, olejku bawełnianego, ciekłej parafiny i alantoiny. Perfekcyjnie złuszcza zrogowaciały naskórek, pozostawiając skórę gładką i miłą w dotyku. Wspomaga krążenie, przez co rozgrzewa zziębnięte stopy.
Zmiękczająca maska-serum na zrogowaciały naskórek stóp na bazie roślinno-witaminowego kompleksu zmiękczającego, arniki górskiej, ciekłej parafiny i alantoiny. Doskonale zmiękcza zrogowacenia, przyspiesza naprawę pęknięć naskórka, nawilża i rozgrzewa stopy.
 

Moja opinia:
Produkt znajduje się w 2 saszetkach po 6ml. Produkt ten wystarcz na 2/3 użycia.Peeling ma kremową, białą, gęstą konsystencje.Posiada niestety jak dla mnie zbyt delikatne i małe drobinki.Peeling delikatnie usuwa martwy naskórek, wygładza i zmiękcza skórę stóp. Maska jak dla mnie przypomina zwykły krem, maska to zdecydowanie za duzo powiedziane. Ma gęstą biała konsystencję o zapachu gumy balonowej.maskę nalezy nałożyć na stopy i poczekać na wchłonięcie, które nie trwa zbyt długo.Maska delikatnie odżywia ,zmiękcza i nawilża stopy. Nie daje jakiegoś efektu wow, ale warto jej użyć. Jest łatwo dostępna i nie kosztuje zbyt wiele 3,50zł/12ml 

Zalety produktu:
-idealny na wakacje
-wydajny 2/3 użycia
-łatwo dostepny
-niska cena
-dobrze nawilża
-delikatnie peelinguje
-ma dobrą konsystencję
 
 

Wady produktu:
 -zbyt małe drobinki w peelingu
-jak na mój gust mało przyjemny zapach

Moja ocena produktu:
3/5

Reasumując zestaw całkiem przyjemny w użytkowaniu, w sam raz by zabrac go do walizki bo prawie wgl nie zajmuje miejsca. Jednak uważam że drobinki i zapach całkowicie mi nie odpowiadają.

 

 

Komentarze

  1. Mam ten zastawik w zapasach ale jeszcze go nie używałam, nie spodziewam się po nim super efektów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam lekkie problemy ze zrogowaciałymi stopami, więc jak odnajdę ten produkt w jakiejś drogerii to wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty