Słów kilka słów o suchym szamponie z Batiste



Cześć Dziewczyny, dziś opowiem Wam o kosmetyku wszech czasów, czyli o suchym szamponie Batiste. Każda z nas o nim słyszała, ale nie każda miała mozliwość go używania. Ja postaram się dodać kilka słów od siebie odnośnie aplikacji,efektów na włosach oraz ogólnego użytkowania.

Od producenta:

Suche szampony Batiste pozwalają na ekspresowe odświeżenie włosów, gdy brakuje czasu, ochoty lub możliwości na ich tradycyjne umycie. Po zastosowaniu Batiste, poza efektem odświeżenia, włosy zyskują na objętości, stają się miękkie oraz pachnące.  W przeciwieństwie do innych suchych szamponów nie ma potrzeby wyczesywania. Świeże włosy bez wody - migiem!

Moja opinia:
Suchy szampon znjaduje się w pojemniku o pojemności 50 ml oraz 200ml, aplikuje sie go całkiem przyjemnie bo jest w sprayu. Aplikator nie zacina się. Zostawia deklikatny bialy osad, który należy dobrze wyczesać, jak wiadomo brunetką będzie trudniej przy swoich ciemnych włosach, ale jest to nie duzy problem. Szampon idealnie odświeża i przedłuża trwałość naszych włosów o jeden dzień. Unosi u nasady i dodaje dużej objetości.Szampon dostępny jest w wielu ładnych zapachach. Zapach utrzymuje się długo na włosach. Dostępnośc szamponu jest dośc dobra mozna go zakupic stacjonarnie jak i online. Szampon może odrobinę zmatowic i nadać tępego uczucia podczas dotykania naszych włosów. Nalezy pamiętać że szampon przeznaczony do odświeżenia włosow a nie zastępuje mycia naszych włosów.
Cena:14,90/200ml

Zalety Batiste: 
+przedłuża świeżość włosów o 1 dzień
+odświeża
+unosi włosy u nasady
+pięknie pachnie
+wygodny w aplikacji
+wiele rodzajów szamponu
+dostępność 
+nadaje włosom objetości


Wady Batiste:
- trzeba bardzo dobrze wyczesać proszek,by nie zostwić siwych smug
-cena
-włosy stają się odrobinę tępe i matowe 
Ocena Batiste: 
 4,5/5

Komentarze

  1. Boje się, że na moich czarnych włosach byłby bardzo widoczny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wersję klasyczną i jestem strasznie zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tą wersję i trochę przeszkadza mi jego zapach. Wcześniej miałam blush i przyjemniej mi się go używało. Poza tym jestem zadowolona, suche szampony są niesamowite ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym go wypróbowała. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty