Golden Rose Color Expert nr 30

Cześć Dziewczyny,
dziś mam dla Was typowy post lakierowy o moim ulubieńcu ostatniego miesiąca czyli krótką prezentację i recenzję lakieru Golden Rose z serii Color Expert. Jest to już mój drugi lakier z tej serii, którą bardzo polubiłam. Zapraszam ;* 


Jak lakier się prezentuje:



Marka/Seria: Golden Rose/ Color Expert
Kolor: numer 30
Krycie: dobre, dwie cienkie warstwy
Wykończenie: kremowe, dobry połysk
Trwałość: dobra 3/4 dni
Cena:  4,90zł

Moja opinia o lakierze:
Lakier ma duży płaski pędzel który jest dość wygodny w aplikacji lakieru, jest dobrze kryjący jedna grubsza lub dwie cienkie warstwy pokrywają płytkę paznokcia w 100%. Nie zostawia smug. Szybko schnie.Jest tani i ogólnie dostępny. Jedyny minusem jest dla mnie to że dośc ciężko się zmywa, ale to normalne przy tak intensywnym i mocnym kolorze.

Moja ocena:
4,5/5




Komentarze

  1. Piękny odcień i bardzo ładne paznokcie, gdyby nie to, że uczę się grac na gitarze i muszę mieć krótkie paznokcie to chętnie bym takie wyhodowała :)
    W jakich sklepach można dostać produkty Golden Rose? Szczerze mówiąc nigdy ich nie miałam okazji wypróbować, a spotykam się z raczej pozytywnymi opiniami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje marzenie to grać na gitarze<3, hmm.. ja kupuje w drogerii Laboo lub Koliberek, i czasem na wyspach Golden Rose w galeri Focus, szczerze to nie mam pojęcia gdzie jeszcze mozna je dorwać

      Usuń
    2. Gdzieś w Krakowie jest Koliberek o ile się nie mylę, to będę musiała się wybrać na łowy :)
      A grę na gitarze gorąco Ci polecam, nie sądziłam, że tak się w to wkręcę i złapię aż taką zajawkę. Cudowne uczucie, gdy po ćwiczeniach w końcu zaczynają się spod Twoich własnych palców wydobywać dźwięki :)

      Usuń
  2. kupiłam chyba taki sam, ale nie jestem pewna czy identyczny ;)
    nie zmieniam zdania bo dalej mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytam czytam :* G.D.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty