Golden Rose with Protein

Dzień Dobry, dziś opowiem Wam co nie co o o lakierach Golden Rose z serii With Protein.W swojej kolekcji mam dwa: jeden brzoskwiniowy a drugi malinową czerwień. Pokażę Wam jak prezentują sie na paznokciach. Zapraszam;)


Jak prezentują się lakiery na paznokciach:
  •  brzoskwiniowy - numer 362


  •  czerwony - numer 357
 


Zalety lakieru Golden Rose: 
 +szybko schna
+dobrze kryją ( 2 cienkie warstwy) 
+nie zostawiają smug
+niska cena (ok.4 zł/12ml)
+szeroka gama kolorystyczna
+dobra konsystencja
+długi pędzelek
+nie odpryskują
+trwałość 3 dni (z top coatem 7 dni)

Wady lakieru Golden Rose:
 -średnia dostępność

Ocena lakieru Golden Rose:
5/5



Lakiery jak najbardziej godne polecenia, nie dawno poznałam firmę Golden Rose i od razu się w niej zakochałam! Polecam wypróbować.




Komentarze

  1. Zdecydowanie bardziej przemawia do mnie lakier nr 2

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzoskwiniowy pięęęęęękny! Ah ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzoskwiniowy lakier wygląda fajnie ;) Kiedyś miałam jednak lakier z tej serii i jego krycie było tragiczne, dlatego byłam uprzedzona do tej serii, ale widzę, że nie wszystkie tak źle kryją ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z chęcią wysłucham Waszej opini. Każdy komentarz jest mile widziany , no i oczywiście odwiedzam blogerki ,które pozostawią po sobie komentarz;)

Popularne posty